خبرنگاران کبدی کرمانشاه از حمایت مسوولان بی بهره است

به گزارش هاست لینوکس، کرمانشاه- خبرنگاران- ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی کبدی ایران گفت: کبدی استان با وجود استعدادهای خوبی که دارد برای درخشش در سطح کشور نیازمند حمایت بیشتر مسوولان است که متاسفانه فعلا از آن بی بهره است.

خبرنگاران کبدی کرمانشاه از حمایت مسوولان بی بهره است

محمدامین نصرتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار هاست لینوکس اظهارداشت: همین بی توجهی ها باعث شده خیلی از کبدی کاران مطرح کرمانشاه مجبور شوند برای استان های دیگر بازی نمایند.

وی ادامه داد: این در حالی است که با مقداری توجه و حمایت بیشتر مسوولان می توان همه بازیکنان مهاجرت نموده به استان های دیگر را در کرمانشاه جمع کرد و تیمی قدرتمند ساخت که در مسابقات لیگ برتر جزو مدعیان باشد.

نصرتی افزود: بیشتر بازیکنان کرمانشاهی که برای استان های دیگر مسابقه می دهند در تیم های خود ستاره هستند، ستارگانی که علاقه دارند برای شهر و استان خود به میدان رفته و افتخارآفرینی نمایند اما این شرایط برایشان فراهم نیست.

ملی پوش کبدی ایران افزود: خود من در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر تا نیم فصل برای کرمانشاه به میدان رفتم اما پس از آن به خاطر مسایل یاد شده و بعضی موضوعات دیگر مجبور به جدایی شده و به تیم نایب قهرمان لیگ رعد پدافند هوایی قم پیوستم.

وی گفت: سال گذشته اگر تیم کبدی کرمانشاه حمایت می شد حتی می توانست جزو مدعیان باشد اما در سایه بی توجهی های اجرا شده در نهایت به لیگ دسته اول سقوط کرد.

نصرتی اعلام کرد: در عین حال باید از رییس هیات کبدی کرمانشاه که مثل یک پدر دلسوزانه کوشش می نماید قدردانی کنم ولی وی دست تنهاست و به تنهایی کاری از پیش نمی رود.

کبدی کار کرمانشاهی تیم ملی در ادامه به آخرین شرایط خود نیز اشاره نمود و گفت: پس از شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات و اردوها لغو شد، به ناچار به شکل انفرادی و محدود تمرینات خود را دنبال می کنم.

وی گفت: تیم کبدی ساحلی ایران مسابقات جهانی چین را پیش رو دارد که هنوز خبری از لغو آن نشده است، هرچند احتمال تعویق آن در آبان با توجه به شرایط فعلی وجود دارد.

نصرتی با بیان اینکه وی و محمد نصرتی دیگر ورزشکار کرمانشاهی جزو بازیکنان اصلی تیم ساحلی ایران هستند، گفت: بنا برسفارش مسوولان فدراسیون تمرینات خود را به صورت شخصی ادامه می دهیم تا در صورت برگزاری مسابقات از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کبدی کرمانشاه از حمایت مسوولان بی بهره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کبدی کرمانشاه از حمایت مسوولان بی بهره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید