زهره کودایی: حواشی تمام شده و به آینده فکر می کنم، در جام ملت ها می جنگیم

به گزارش هاست لینوکس، دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان در خصوص حضور در جام ملت های آسیا گفت: کار سختی داریم اما برای سربلندی کشور می جنگیم.

زهره کودایی: حواشی تمام شده و به آینده فکر می کنم، در جام ملت ها می جنگیم

به گزارش گروه وررشی هاست لینوکس، زهره کودایی دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان در خصوص اعزام تیم به جام ملت های آسیا گفت: خدا را شکر زمانش رسید و ان شاءالله به هند می رویم تا دوباره تاریخ سازی کنیم . کل تیم سرحال است و امیدوارم از آنجا بتوانیم با نتایج بهتری برگردیم. انرژی مثبت بفرستید تا تیم دوباره تاریخ سازی کند.

او در خصوص آخرین اردوی تیم ملی در کیش گفت: اردوی خوبی بود. ما 8-9 روز در کیش تمرین کردیم و روز گذشته به خاتمه رسید. خدا را شکر اردوی خوبی بود و جا دارد از مسئولان کیش تشکر کنم. امیدوارم این فرایند ادامه دار باشد و بتوانیم برترین عملکردمان را داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به تکرار نتایج مقدماتی جام ملت ها هستید، گفت: کار در جام ملت ها سخت است اما کوشش می کنیم و برای سربلندی کشور می جنگیم. امیدوارم نتیجه بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

کودایی در پاسخ به این سوال که در جام ملت ها کلین شیت می نماید، گفت: کار سخت است اما همه کوششم را می کنم. بازیکنان همه خوب و آماده هستند. می رویم تا با برترین نتایج برگردیم.

او در خصوص حواشی پیش آمده بعد از مرحله مقدماتی جام ملت ها و ادعای اردن بیان نمود: خدا را شکر آن قضیه تمام شد و باید فکرمان رو به جلو باشد. از همه کسانی که حمایت کردند، تشکر می کنم.

کودایی در خصوص هم گروهی ایران با تیم های قدرتمند چین و چین تایپه بیان نمود: چین هشت دوره قهرمان آسیا شده و تیمی حرفه ای است. برای اولین بار است که به جام ملت ها رفته ایم، سعی می کنیم بجنگیم و غیرت ایرانی را به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زهره کودایی: حواشی تمام شده و به آینده فکر می کنم، در جام ملت ها می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهره کودایی: حواشی تمام شده و به آینده فکر می کنم، در جام ملت ها می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید