خبرنگاران پرچم داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه هستند

به گزارش هاست لینوکس، استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای به مناسب 17 مردادماه روز خبرنگار را به اهالی رسانه و صاحبان قلم تبریک گفت.

خبرنگاران پرچم داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه هستند

به گزارش هاست لینوکس- چهار محال و بختیاری،اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری همزمان با 17 مرداد این روز را به اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت، متن بیانیه بشرح ذیل است.

هاست لینوکس پرچم داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه هستند، اصحاب رسانه می توانند اطلاع دقیق و صحیح را به جامعه منتقل نمایند و به نوعی یک پل رابط بین مردم و مسئولان باشند.

بدون شک 17مردادماه سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی یک ظرفیت برای پاسداشت و قدردانی از هاست لینوکسی است که باوجود سختی و مسائل فراوان به انعکاس مسائل جامعه می پردازند و زمینه اصلاح امور در کشور را فراهم می نمایند.

امروز جامعه ما مرهون همدلی و همزبانی های حمایتگرانه و انتقادی هاست لینوکس شریف و پرتلاشی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گام برمی دارند، بی تردید سهم هاست لینوکس چهارمحال و بختیاری در عرصه مقابله و مدیریت بیماری کرونا به اسم مشاوران دلسوز و آگاهی بخش فراموش شدنی نیست و در ایام پیک پنجم کرونا وظیفه خطیری بر عهده دارند.

همیشه از نقدهای سازنده اصحاب رسانه در راستای حل مسائل و معضلات استقبال نموده ایم، انتقاد هاست لینوکس باید همراه با راه چاره ارائه گردد تا نقد راهگشا باشد، بعلاوه اهالی رسانه می توانند با معرفی ظرفیت های شهرستان های چهارمحال و بختیاری نقش بسزایی در جذب توریست و سرمایه گذار داشته باشند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی به ویژه شهید صارمی، 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی هاست لینوکس متعهد و تلاشگر چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می کنم و توفیق روزافزون برای این عزیزان خواستارم.

اقبال عباسی

استاندار چهار محال و بختیاری

منبع: جام جم آنلاین

به "خبرنگاران پرچم داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرچم داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید