تشدید محدودیت های تردد در شهر های قرمز و نارنجی

به گزارش هاست لینوکس، جانشین پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تشدید محدودیت ها و اعمال قانون منع تردد میان شهر های قرمز و نارنجی از لحاظ شرایط کرونایی اطلاع داد.

تشدید محدودیت های تردد در شهر های قرمز و نارنجی

به گزارش هاست لینوکس، سردار سید تیمور حسینی با اعلام اینکه بیش از 270 شهر در وضع قرمز و نارنجی قرار دارند، گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر از و به شهر های قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی با بیان اینکه از لحظه ای که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا به شرایط ورود به موج پنجم اعلام شد؛ کنترل های پلیس درباره تردد ها هم تشدید شده است، اضافه کرد: همکاران راهور موظف به کنترل تردد های غیرمجاز هستند.

سردار حسینی با بیان اینکه همانند گذشته تردد غیرمجاز در شهر های نارنجی مشمول 500 هزار تومان جریمه می گردد و در شهر های قرمز هم یک میلیون تومان جریمه دارد، گفت: در استان های شمالی هم محدودیت براساس رنگ بندی قرمز و نارنجی است.

وی خاطر نشان کرد با این حال از آنجا که شهر تهران به اسم یکی از مبادی اصلی سفر به استان های شمالی قرمز است؛ خروج از تهران به سمت محور های شمالی ممنوع و مشمول یک میلیون تومان جریمه است.

حسینی توضیح داد: تا زمانی که تهران از وضع قرمز خارج نگردد، سفر به سمت استان های شمالی از تهران ممنوع است و طبق این روال سفر به استان های جنوبی تهران مثل قم و استان سمنان و جهت های منتهی به آن هم ممنوع است و امیدوارم با همکاری خوب مردم این دوره هم وضع شهر های قرمز و نارنجی به حال زرد و آبی تغییر یابد.

جانشین پلیس راهور ناجا بعلاوه گفت: هفته ای یکبار گزارش وضع شهر ها را دریافت می کنیم و هر شهری که از وضع قرمز و نارنجی خارج گردد خود به خود محدودیت تردد آن هم برداشته خواهد شد.

منبع: خبرگزای صدا و سیما

منبع: جام جم آنلاین

به "تشدید محدودیت های تردد در شهر های قرمز و نارنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید محدودیت های تردد در شهر های قرمز و نارنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید