خاطره ای به یاد ماندنی در کشتی های تفریحی کیش

به گزارش هاست لینوکس، کشتی سرگرمیی کیش از مهیج ترین قسمت سفر به کیش محسوب می گردد که خاطره ای بیاد ماندنی را برای شما خلق می نماید. این سرگرمی مجذوب کننده می تواند شما را با خود به کرانه های آبی و نیلگون خلیج همواره فارس ببرد. جاییکه تا چشم کار می نماید دریا می بینید و آبی بی انتهای آن، بدون ذره ای خشکی و یا چشم اندازی دیگر. بطور کلی در کشتی های سرگرمیی کیش امکانات جالب و سرگرم کننده ای برای مسافران و گردشگران تدارک دیده شده است، که بطور حتم از سفر با این کشتی ها لذت خواهید برد. در این مقاله ما این کشتی ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

خاطره ای به یاد ماندنی در کشتی های تفریحی کیش

کشتی تفریحی کیش

کشتی های تفریحی مختلفی در جزیره کیش وجود دارند که دسته بندی آن ها بر اساس خدمات متفاوتی اجرا شده که به گردشگران و مسافران ارائه می دهند. گاهی اوقات خدمات یک کشتی تفریحی کیش بیش از میزان شما را شگفت زده می نماید.

  • بزرگترین کشتی تفریحی کیش، کشتی اَوِستا

در میان کشتی های تفریحی کشتی تفریحی کیش با نام اَوِستا، لقب بزرگترین کشتی این جزیره را به خود اختصاص داده است. در عین حال این کشتی یکی از برترین کشتی های تفریحی مستقر در آب های خلیج فارس بشمار می رود که امکانات آن فراوان و در سطح عالی هستند و به برترین شکل ممکن برای تامین رفاه حال گردشگران و مسافران به آنان ارائه می شوند. کشتی تفریحی کیش با نام اَوِستا، هواداران بسیار زیادی داشته و بعلاوه از گواهینامه های بین المللی ایزو 10002، 10004 و9001 برخوردار است. تمامی گردشگران و مسافرانی که حداقل یک بار سوار این کشتی شده و از خدمات آن استفاده کردند نظر مثبتی به این کشتی داشته اند.

کشتی نوساز و نو اَوِستا که همواره در بندرگاه جزیره کیش از دور هم قابل دیدن است یکی از زیبایی های چشم نواز جزیره کیش به شمار میرود. این کشتی تفریحی کیش که متراژ عرشه وسیع آن به حدود 250 متر مربع است، مزین به یک رستوران در عرشه کشتی است که غذاهای با کیفیت و بی نظیر آن مثال زدنی هستند. بدون شک چشیدن طعم غذا های لذیذ خطه جنوب کشور در حالی که نسیم خنک برخاسته از خلیج فارس چهره شما را می نوازد، یک تجربه تکرار نشدنی خواهد بود. علاوه بر رستوران، بر روی عرشه میز و جایگاه هایی تعبیه شده اند تا مسافران و گردشگران از دیدن غروب آفتاب بی نظیر خلیج فارس و بعلاوه آسمان پرستاره و مثال زدنی شب آن لذت ببرند.

  • تجربه یک رستوران دریایی با کشتی آرتمیس کیش

دومین کشتی تفریحی کیش که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد، کشتی آرتمیس نام دارد. این کشتی در کنار تفریحات و تفریح های متنوعی که به مسافران و گردشگران عرضه می نماید، یکی از مجهزترین و بزرگترین رستوران های دریایی را نیز در خود جای داده است. ظرفیت این رستوران چیزی در حدود 130 نفر است که بدون هیچ مسئله ای در رستوران این کشتی مستقر خواهند شد. عرشه کشتی در این کشتی تفریحی کیش وسیع و بزرگ است و طراحی منحصر به فردی دارد که برگرفته از معماری دوران هخامنشی است. به همین علت ناخودآگاه اگر این کشتی را از دور ببینید، توجه شما به آن جلب خواهد شد، زیرا هم طراحی فوق العاده ای دارد و هم نورپردازی آن در شب خیره نماینده است.

نکته قابل توجه در خصوص این کشتی تفریحی کیش اینکه سراسر کشتی با شیشه پوشانده شده و گردشگران مقیم در این کشتی می توانند در هنگام سرو غذا از مشاهده امواج آرام و ملایم خلیج همواره فارس لذت ببرند. در این کشتی تفریحی کیش نیز همچون سایر کشتی های تفریحی در جزیره، برنامه ها و خدمات سرگرم نماینده و شادی برای رفاه حال گردشگران ارائه می شوند. برنامه هایی مانند اجرای موسیقی زنده، استندآپ کمدی و غیره که در کنار رستوران و کافی شاپ کشتی آرتمیس، لحظات تکرار نشدنی را برای گردشگران خلق خواهند کرد. پیشنهاد ما این است که اگر سفری به این جزیره دارید، حتماً این کشتی تفریحی را امتحان کنید.

  • کشتی تفریحی نوید دریا

لوکس ترین کشتـی تفریحـی کـیش، کشتی نوید دریا نام دارد. این کشتی مجهز و زیبا با امکانات فوق العاده ای که دارد پذیرای مهمانان و گردشگران جزیره کیش است. کشتی تفریحی نوید محصول کشور ژاپن است و در سه طبقه طراحی شده است. در این کشتی تفریحی کیش شما با قسمت های مختلف و مجذوب کنندهی روبرو خواهید بود، که از برترین قسمت های آن می توان به نورافکن قوی کشتی اشاره نمود که در شب تصویری عجیب و کمتر دیده شده را در برابر چشمان شما به تصویر می کشد.

در رستوران این کشتی تفریحی کیش نیز می توانید با غذاهای سنتی و بین المللی لذیذ مانند جوجه، سبزی پلو با گوشت،غذاهای دریایی و غیره در وعده شام از خود به خوبی پذیرایی کنید. کشتی تفریحی نوید دریا نیز همچون سایر کشتی های تفریحی کیش، برنامه های مفرح و شادی برای تفریح مهمانان و گردشگران برگزار می کند. برنامه های آن شامل آیتم های مختلفی مانند تعبیه فضایی برای بازی بچه ها، طبقه فرست کلس، سالن موسیقی و کافی شاپ روی عرشه با بروزترین امکانات و تجهیزات هستند که در کنار سالن های وی آی پی به مسافران عرضه می شنود.

  • کشتی تفریحی تارا

در سواحل جزیره کیش کشتی های تفریحی فراوانی وجود دارند که کشتی تفریحی تارا در بین سایر کشتی ها، در دسته کشتی های تفریحی فوق لوکس کیش قرار داده شده است. این کشتی تفریحی کیش دقیقاً مورد علاقه لوکس پسندان جزیره است و با خدمات و امکانات ویژه ای که دارد به طور حتم یک گزینه بی نظیر محسوب می گردد. نمای بیرونی و همین طور فضای داخلی این کشتی تفریحی کیش به شدت خاص و زیبا بوده و در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد نمود. اگر در کنار استفاده از امکانات و بهره مندی از منظره ها زیبا و بی بدیل خلیج فارس، ظاهر و کیفیت فضای داخلی کشتی نیز برای شما مهم است توصیه می کنیم این کشتی تفریحی کیش را حتماً امتحان کنید.

در این کشتی تفریحی کیش، شما با خدماتی بسیار عالی رو به رو هستید که در کنار آن، برنامه های سرگرم نماینده و مفرحی نیز برای شما تدارک دیده شده است. ناگفته نماند که در این کشتی تفریحی کیش رستورانی مدرن و امروزی با عرضه وعده های غذایی لذیذ برای ناهار و شام از شما به خوبی پذیرایی خواهد نمود. در این رستوران غذاهایی مانند ته چین مرغ، چلو جوجه کباب و سایر غذاهای دریایی در کنار انواع و اقسام مختلف نوشیدنی ها و دسر ها سرو می شوند. بدون شک شما با انتخاب کشتی تارا به عنوان کشتی تفریحی کیش، می توانید لحظات بی نظیری را برای خود و همراهان خلق کنید.

  • کشتـی تفریحـی مالی دنا

در میان کشتی های تفریحی کیش، کشتی دنا از وسعت کمتری برخوردار است و ظرفیت پذیرش آن از مهمانان محدود است. در جزیره کیش به طور کلی دو کشتی با نام های دنا وجود دارد، که یکی از آن ها مسافربری بوده و دیگری کشتی تفریحی کیش به شمار میرود. پس بهتر است در زمان تهیه بلیط مراقب باشید که کدام کشتی را انتخاب می کنید. کشتی تفریحی دنا 3 طبقه است و شامل فضاهایی مانند کافی شاپ، رستوران و غیره بوده که استفاده کردن از رستوران و کافی شاپ و خدمات آن منوط به پرداخت هزینه جداگانه خواهد بود.

این نکته قابل ذکر است که کشتی تفریحی کیش در میان سایر کشتی ها از قیمتی مناسب تر و مقرون به صرفه تری برخوردار است و در عین حال خدمات مطلوب و با کیفیتی را نیز به مسافران ارائه می دهد. در کشتی تفریحی دنا نیز مانند سایر کشتی های تفریحی کیش، برنامه های سرگرم نماینده و مفرحی برگزار می گردد، که البته تعداد آنها کمی از سایر کشتی های تفریحی کیش محدود تر است. در هر حال این کشتی نیز با خدمات مناسب و با کیفیتی که ارائه می نماید، هواداران خود را داشته و جایگاه آن در میان سایر کشتی های تفریحی کیش، پایین تر نیست.

  • کشتی تفریحی آکواریوم کف شیشه ای کیش

کشتی آکواریوم کف شیشه ای یکی از بی نظیر ترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش است که مانند آن را جای دیگری پیدا نخواهید کرد. اگر در پی تجربه ارامش وصف ناپذیر دریاها هستید، این کشتی تفریحی کیش را از دست ندهید، زیرا این کشتی با فضای شیشه ای خود شما را به اعماق دریا برده و آرامش بی نظیر خلیج فارس را به شما هدیه خواهد داد. زمانی که وارد کشتی آکواریوم کف شیشه ای شدید بعد از طی کردن مسافتی کوتاه به یک سایت در خلیج فارس می رسید که محل جمع شدن موجودات دریایی این خلیج است. در این سایت زیبا شما با انواع مختلفی از آبزیان کوچک و بزرگ و بعلاوه مرجان ها روبرو خواهید بود و واقعیت دنیای زیر آب را از نزدیک لمس خواهید کرد.

تجربه سوار شدن بر این کشتـی تفریحـی کـیش بی نظیر است چون شما بدون شنا کردن و خیس شدن، می توانید به راحتی اعماق خلیج فارس را دیدن کنید. این کشتی تفریحی کیش همانطور که از نامش نیز تعیین است یک آکواریوم کف شیشه ای متحرک است که کاملا مقاوم بوده و شیشه های بکار رفته در آن همگی چند لایه هستند. ناگفته نماند که این کشتی امکانات و خدمات بی نظیر دیگری نیز دارد که شما می توانید از آنها بهره ببرید. در این کشتی نیز موسیقی زنده پخش می گردد و به علت شیشه ای بودن فضای کف آن، یکی از کشتی های تفریحی کیش است که محبوبیت زیادی در میان گردشگران دارد.

  • لحظاتی خاص با کشتـی تفریحـی خصوصی

این کشتـی تفریحـی کـیش کاملا خصوصی بوده و مناسب افرادی است که دوست دارند با جمع خانواده و یا دوستان خود در آب های خلیج همواره فارس، اوقات خود را سپری نمایند. بنابراین شما با انتخاب این کشتی تفریحی خصوصی، براحتی می توانید بدون تحمل شلوغی، سروصدا و مزاحمت، تجربه ای لذت بخش را در خلیج فارس داشته باشید. طبیعی است که کشتی های خصوصی از امکانات بسیار عالی و ویژه ای برخوردار باشند تا مهمانان بتوانند به خوبی از سفر خود لذت ببرند. از جمله فاکتورهای لازم و مهمی که کشتی های خصوصی باید آن را داشته باشند، این است که گواهینامه مجازی را کسب نمایند که به واسطه آن راندن کشتی مجاز باشد.

این گواهینامه فقط مخصوص کشتی های خصوصی و قایق های موتوری است که به آن ها مجوز حرکت در خلیج فارس را می دهد. اگر این وسایل نقلیه آبی، گواهینامه تردد مخصوص را نداشته باشند در تمام مدت زمان حرکت کشتی و قایق موتوری، یک ملوان باید در عرشه مستقر باشد. ناگفته نماند که برای اجاره کردن این کشتی تفریحی کیش، حتما در هنگام رزرو باید یک ضمانت نامه را به مرجع مربوطه تحویل دهید. کشتی تفریحی کیش بر حسب احتیاج مسافران به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و بعلاوه ماهانه اجاره داده می گردد. نکته مهم پایانی اینکه ظرفیت این کشتی های خصوصی محدود بوده و تنها از 1 نفر تا 20 نفر اجازه استفاده همزمان از این کشتی تفریحی کیش را خواهند داشت.

تفاوت کشتی های کروز و کشتی های خصوصی

کشتی تفریحی کروز و کشتی های خصوصی هر دو در دسته کشتی های تفریحی کیش هستند، اما در عین حال تفاوت هایی با یکدیگر دارند. کشتی کروز که یکی از انواع کشتی تفریحی کیش است وسعت زیادی دارد و خدماتی که در آن ارائه می گردد در حد یک هتل است. این کشتی ها فوق لوکس هستند و امکانات بی نظیری مانند اتاق خواب با 4 تخت، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام و غیره دارند. یکی از برترین قسمت های این کشتی تفریحی کیش، سکویی است که مسافران به راحتی می توانند از روی این سکو به داخل آب شیرجه زده و یا ماهیگیری نمایند.

کشتی های خصوصی به عنوان کشتـی تفریحـی کـیش میزان های کوچک تری دارند و امکانات آنها ساده تر است. در و در عین حال قیمت کمتری نیز خواهند داشت. بیشتر افرادی که برای استفاده از کشتی های تفریحی این نوع کشتی را رزرو می نمایند، با هدف برگزاری جشن های خانوادگی، جشن های محبت آمیز، سورپرایز ها، ماه عسل و غیره اقدام به رزرو این نوع کشتی می نمایند. اما به طور معمول کشتی های کروز با هدف اقامت های طولانی مدت از یک روز تا یک ماه اجاره داده می شوند. ناگفته نماند که کشتی های خصوصی تنها تا 20 کیلومتری دریا را می توانند طی نمایند و تجاوز از این حد و مرز برای آنان ممکن نخواهد بود.

تفاوت ها و شباهت ها در کشتی های تفریحی کیش

به طور کلی تمامی کشتی های تفریحی کیش امکانات و خدماتی را به مسافران و گردشگران ارائه می نمایند تا مهمانان لحظات شاد و مفرحی را تجربه نمایند. شما در این کشتی ها با برنامه های شاد، موسیقی زنده، غذاهای متنوع، نوشیدنی های مختلف و غیره رو به رو هستید که این خدمات در میان کشتی های تفریحی تقریبا شبیه یکدیگر هستند. ضمن اینکه سانس های ارائه شده در یک کشتی تفریحی کیش 2 ساعته بوده و در عین ارائه خدمات، مسافران از گشت زنی بر روی امواج خلیج فارس نیز لذت خواهد خواهند برد.

در خصوص تفاوت کشتی های تفریحی کیش نیز می توان گفت که وسعت کشتی ها و تنوع خدمات ارائه شده می تواند بر قیمت بلیط آنها تاثیر بگذارد. یک کشتی تفریحی کیش که وسعت کمتری دارد به طور حتم قیمت مناسبتری نیز خواهد داشت. اما ما توصیه می کنیم که اگر تصمیم دارید تجربه استفاده از کشتـی تفریحـی کـیش را داشته باشید در پی برترین گزینه برای انتخاب باشید. بدون شک کشتی های تفریحی کیش ارزش هزینه های بالا را دارند و می توانند تجربه ای تکرار نشدنی و دلپذیر را برای شما و همراهانتان رقم بزنند.

کشتـی تفریحـی کـیش را از دست ندهید

بدون شک وقتی سفر به جزیره کیش را انتخاب می کنید، به هزینه ای آن نیز فکر نموده اید. رزرو بلیط کشتـی تفریحـی کـیش شاید در ابتدا چندان مهیج و مجذوب کننده بنظر نرسد اما شک نکنید که اگر آن را از دست بدهید، بطور حتم بعد از عزیمت از سفر پشیمان خواهید شد. در میان سایر تفریحات کیش که همگی مهیج هستند، کشتـی تفریحـی کـیش از آن دسته تفریحاتی است که آرامشی وصف ناپذیر را به شما هدیه خواهد داد.

منبع: الی گشت

به "خاطره ای به یاد ماندنی در کشتی های تفریحی کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره ای به یاد ماندنی در کشتی های تفریحی کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید