جایگزین قلعه نویی در گل گهر معین شد!

به گزارش هاست لینوکس، بعد از حضور امیر قلعه نویی در راس کادرفنی تیم ملی فوتبال شایعات زیادی درباره جایگزین او در گل گهر سیرجان مطرح شده است. در این خصوص شایعاتی درباره مذاکرات باشگاه گل گهر با بعضی نام ها وسط آمده، اما مدیرعامل گل گهر این موضوعات را رد می نماید.

جایگزین قلعه نویی در گل گهر معین شد!

محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در این خصوص گفت: امیر قلعه نوعی سرمربی منتخب تیم ملی ایران روز آدینه 11 فروردین 1402 مقابل فولاد خوزستان روی نیمکت گل گهر می نشیند و پس از آن به ترکیب اردوی تیم ملی اضافه می گردد.

او ادامه داد: هنوز هیچ گزینه ای برای راهنمایی تیم فوتبال گل گهر سیرجان نداریم و این باشگاه در این زمینه با فردی وارد مذاکره نشده است. گل گهر از مربیان با تجربه ای همانند سعید الهویی و مجتبی سرآسیایی روی نیمکت خود بهره می برد و تا این لحظه هیچ گزینه ای برای سرمربی گری تیم خود ندارد.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در ادامه به اسامی منتشر شده در فضای مجازی به عنوان گزینه های این تیم اشاره و توضیح داد: تمامی این گزینه ها شایعه است و باشگاه گل گهر سیرجان برای راهنمایی این تیم تا این لحظه با هیچ فردی وارد مذاکره نشده است. طرح این موارد فعلا به صلاح تیمی که روز آدینه با فولاد خوزستان بازی دارد، نیست؛ در واقع چرا باید تمرکز کادر فنی و بازیکنان را با این طرح موضوعات برهم بزنیم؟

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "جایگزین قلعه نویی در گل گهر معین شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزین قلعه نویی در گل گهر معین شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید