جانوران شگفت انگیز 3؛ پنج راز درباره دامبلدور که باید برملا شوند

به گزارش هاست لینوکس، مدت زیادی است از دنیای جادوگران جانوران شگفت انگیز فاصله گرفته ایم اما در کمتر از یک سال نسبت به فیلم دوم و بالاخره با اکران فیلم بعدی جانوران شگفت انگیز در آوریل سال آینده در سینماها، حرف های زیادی درباره این فرانچایز برای گفتن خواهیم داشت.

جانوران شگفت انگیز 3؛ پنج راز درباره دامبلدور که باید برملا شوند

هفته گذشته عنوان رسمی جانوران شگفت انگیز 3 تعیین شد و نام آن جانوران شگفت انگیز 3: اسرار دامبلدور است. در فیلم قبلی با نام جنایات گریندل والد، مخاطبان با جادوگری تاریک آشنا شدند و این بار احتمالا اطلاعات بیشتری درباره آلبوس دامبلدور با بازی جود لا کسب نمایند. با ورود بیشتر به داستان فیلم، باید گفت که چندین راز درباره او وجود دارد که مشتاق هستیم آن ها را بفهمیم.

البته که بیش از چند راز درباره دامبلدور وجود دارد که باید آن ها را بدانیم و با در نظر گرفتن این اسرار، شاید به نفع سومین فیلم جانوران شگفت انگیز نباشد که همه آن ها در اکران 2022 کاملا فاش شوند. اگرچه ما امیدواریم قبل از خاتمه این فرانچایز اسپین آف، این نکات سری را بفهمیم و آلبوس را بهتر بشناسیم، زیرا این فیلم ها فرصتی عالی برای شناختن مردی است که بعدا مدیر هاگوارتز و شخصیت مهمی در زندگی هری پاتر خواهد بود. اما این اسرار چه هستند؟

1. آیا دامبلدور واقعا یک برادر گمشده قدیمی دارد؟

در بین هیاهو و شلوغی های مهم خاتمهی فیلم جنایات گریندل والد، یک موضوع وجود داشت که کمی جالب تر بود. گریندل والد با بازی جانی دپ به کریدنس بیربون با بازی ازرا میلر گفت که او برادر گمشده دامبلدور، اورلیوس دامبلدور است. این حرف یک افشاگری بحث برانگیز بود، زیرا هیچ طرفداری تا به حال این نام را نشنیده بود و این اتفاق، بعضی از جنبه های جدول زمانی دنیای جادوگری را بر هم می زند. یک نکته مهم که قبل از همه چیز باید بفهمیم این است که آیا گریندل والد حقیقت را می گوید و دامبلدور واقعا برادر دیگری دارد یا اینکه این شرور سعی در فریب کریدنس دارد و جدول زمانی اصلی دست نخورده باقی می ماند.

قبلا ناسازگاری های دیگری از نظر عدم تطابق جدول زمانی جانوران شگفت انگیز با نسخه اصلی وجود داشته است. بنابراین ممکن است حرف او درست باشد. کریدنس فردی مبهم و به طرزی باورنکردنی خطرناک است و شاید کودکی باشد که از خانواده دامبلدور اخراج شده است. هواداران واقعا کنجکاو هستند تا پرده از این راز بالقوه برداشته گردد.

2. آیا رابطه ای محبت آمیز بین دامبلدور و گریندل والد وجود دارد؟

جی کی رولینگ در سال 2007 اعلام نمود که دامبلدور فردی متفاوت با عموم مردم است و در دوران پخش سری جانوران شگفت انگیز گفت که او و گریندل والد یک رابطه محبت آمیز و پرشور دارند. دامبلدور، گریندل والد را در فیلم جنایات گریندل والد در آینه ارسد می بیند و می توان گفت که قبلا به گونه ای به این رابطه اشاره شده بود. با این حال، تا به امروز ماهیت واقعی رابطه آن ها بر روی پرده سینما نمایش داده نشده است و تعیین نیست که این فرانچایز چگونه این اطلاعات را کنترل می نماید.

دیدن دو دوست قدیمی در فیلمی به بزرگی جانوران شگفت انگیز می تواند بسیار جالب باشد اما با توجه به نظرات اخیر رولینگ درباره این گونه روابط، احتمالا داستان این دوستی با احتیاط کامل روایت خواهد شد. فیلم اسرار دامبلدور باید داستان این دو شخصیت را به هسته اصلی فیلم های جانوران شگفت انگیز منتقل کند و چگونگی شکل گیری این رابطه، بخش بزرگی از بحث های پیرامون این فیلم است.

3. نقطه عطف پیمان خونین دامبلدور چه خواهد بود؟

همان طور که هواداران هری پاتر می دانند، داستان فیلم جانوران شگفت انگیز به سمت دوئل مشهور دامبلدور و گریندل والد که در سال 1945 رخ داد، پیش می رود. با این حال، ما در فیلم جنایات گریندل والد متوجه شدیم که هر دو جادوگر از کودکی یک دیگر را می شناسند و تصمیم گرفتند یک پیمان خونین جادویی به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به یک دیگر که در یک آویز وجود دارد، ایجاد نمایند. در خاتمه جنایات گریندل والد، این آویز به وسیله یکی از نیفلرهای نیوت از گریندل والد سرقت و در سال 1927 نزد دامبلدور آورده شد.

در حال حاضر، تعیین نیست که آیا دامبلدور می تواند آویز پیمان خونین را از بین ببرد یا خیر، اما با توجه به اینکه گریندل والد در حال ایجاد یک ارتش شیطانی است، گویا او تمام تلاشش را خواهد نمود. دامبلدور، نیوت و دوستانش را دارد که می توانند قبل از رسیدن به بازه زمانی دوئل معروف سال 1945، برای او بجنگند. محتمل است که اتفاق خاصی رخ دهد و آن ها رودرروی هم قرار بگیرند اما معلوم نیست که چه خواهد شد.

4. آیا علاقه دامبلدور به نیوت اسکمندر فراتر از یک ارتباط استاد و شاگردی است؟

همان طور که در جنایات گریندل والد دیدیم، دامبلدور هنگام حضور در هاگوارتز، در واقع مربی دفاعی نیوت در برابر هنرهای تاریک بود. نیوت در دوران دانش آموزی، به دلایلی مرموز اخراج شد و گویا دامبلدور هم به این تصمیم اعتراض کرد. در حال حاضر، با پیشروی جنگ در این فرانچایز، دامبلدور به یاری نیوت احتیاج دارد. باید منتظر ماند و دید که شخصیت ادی ردمین در ادامه داستان چگونه پیشرفت می نماید و شاید رابطه آن ها و علاقه دامبلدور به او فراتر از آن باشد که تا به حال دیده ایم.

همان طور که از فرانچایز هری پاتر می دانیم، دامبلدور با دانش آموزان خود بسیار خوش برخورد است و نظرات خاصی درباره مردم دارد. آیا این اتفاق به دلایل خاصی دوباره در سری جانوران شگفت انگیز تکرار خواهد شد؟ آیا اسرار بیشتری درباره گذشته آن ها فاش می گردد؟ باید منتظر ماند و دید.

5. آیا دامبلدور متوجه ارتباط تام ریدل با جانوران شگفت انگیز می گردد؟

پایان به آن راز دامبلدور می رسیم که احتمالا او حالا حالاها به آن نپردازد. دامبلدور هنگامی که تام ریدل یک بچه و در یتیم خانه بود، به ملاقات او می رود که احتمالا این ملاقات فاصله چندانی با جدول زمانی فیلم های جانوران شگفت انگیز ندارد، چرا که تام متولد 1926 است و اسرار دامبلدور چند سال پس از وقایع جنایات گریندل والد که در سال 1927 روایت می شد اتفاق می افتد.

آیا این موضوع به نوبه خود با فیلم آینده جانوران شگفت انگیز ارتباط دارد؟ شاید یک ولدمورت جوان در خط داستانی جانوران شگفت انگیز نقش بیشتری داشته باشد. این موضوع می تواند راه جالبی برای اتصال به فیلم های هری پاتر باشد و حتی به داستان پیشین خدای تاریک هم بپردازد. مطمئنا سؤالات زیادی وجود دارد که هواداران دوست دارند قبل از اکران فیلم سوم در 15 آوریل 2022 در سینماها پاسخ آن ها را بدانند. پس فعلا بهتر است برای سرگرم کردن خود، آخرین فیلم هایی را که قرار است در اواخر سال 2021 اکران شوند دیدن نمایند.

منبع: cinemablend

منبع: دیجیکالا مگ

به "جانوران شگفت انگیز 3؛ پنج راز درباره دامبلدور که باید برملا شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانوران شگفت انگیز 3؛ پنج راز درباره دامبلدور که باید برملا شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید