ترزیچ: می توانستیم سومین گل را هم به بایرن مونیخ بزنیم، امکان استفاده از هالند برای 90 دقیقه وجود نداشت

به گزارش هاست لینوکس، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند می گوید که مردانش می توانستند با زدن یک گل دیگر در خانه بایرن مونیخ شانس حریف را برای بازگشت به بازی و جبران گل های خورده کم کنند.

ترزیچ: می توانستیم سومین گل را هم به بایرن مونیخ بزنیم، امکان استفاده از هالند برای 90 دقیقه وجود نداشت

به گزارش هاست لینوکس، شنبه شب می توانست برای تیم فوتبال بوروسیا دورتموند شبی رؤیایی باشد، اگر قدر دو گل زودهنگامی که در دقایق 2 و 9 بازی اش در خانه بایرن مونیخ در هفته بیست و چهارم بوندس لیگا زده بود را می دانست و از آنها بهتر محافظت می کرد. میهمان زردپوش قبل از خاتمه نیمه اول دو گل و در نیمه دوم هم دو گل دیگر خورد و بازی 2 بر صفر برده را 4 بر 2 باخت.

ادین ترزیچ سرمربی دورتموند درباره اتفاقاتی که در دربی در کلاسیکر رخ داد گفت: شروع مان استثنایی و خاتمه کارمان بسیار بد بود. بایرن مونیخ بین این دو مقطع توانست بر بازی مسلط شود. در دقیقه 24 یک موقعیت بسیار حساس شکل گرفت که در آن می توانستیم سومین گل مان را هم بزنیم و بعد از آن می توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم اما فشار بایرن مونیخ در آن زمان بسیار زیاد شده بود و آنها از جناحین مدام توپ را روی محوطه جریمه ما ارسال می کردند. خب همیشه نمی شود روی تمام ارسال ها توپ را به خوبی دفع کرد. برگ برنده بایرن دریافت بهتر توپ و زدن ضربات اول روی ارسال ها بود. ما کلی تلاش کردیم اما در نهایت نتوانستیم از زیر فشار آنها خارج شویم. در خاتمه بازی فشار حریف به حداکثر رسیده بود و به همین دلیل ما دست خالی میدان را ترک کردیم.

یکی از اتفاقات مهم بازی خروج ارلینگ هالند، ماشین گلزنی نروژی دورتموندی ها از زمین مسابقه در دقیقه 60 با وجود زدن هر دو گل این تیم بود. هالند پس از یک ساعت حضور در میدان مصدوم شد و لنگان لنگان زمین بازی را ترک کرد.

ترزیچ درباره شرایط ستاره خط حمله تیمش گفت: تعیین بود که ارلینگ نمی تواند در تمام طول مسابقه در زمین بازی بماند. او از ناحیه تاندون آشیل ضربه خفیفی خورده بود اما شرایطش خیلی بد نیست. من باید مراقب او باشم چون خیلی بازی می کند و فرصت چندانی برای استراحت ندارد.

سرمربی دورتموند در پاسخ به این سؤال که آیا هالند خواهد توانست در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان (روز سه شنبه) برابر سویا به میدان برود، گفت: بله، تصور من این است که او می تواند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی هاست لینوکس بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترزیچ: می توانستیم سومین گل را هم به بایرن مونیخ بزنیم، امکان استفاده از هالند برای 90 دقیقه وجود نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترزیچ: می توانستیم سومین گل را هم به بایرن مونیخ بزنیم، امکان استفاده از هالند برای 90 دقیقه وجود نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید