برترین زمان سفر به باتومی

به گزارش هاست لینوکس، برترین زمان سفر به باتومی

باتومی از شهرهای زیبای ساحلی است که در غرب گرجستان و سواحل دریای سیاه قرار گرفته است. این شهر ساحلی و زیبا دارای آب و هوای نسبتا گرمی است که تحت جریان هوایی دریای سیاه واقع شده است. حال سوالی که ممکن است برای هر گردشگری در سفر به این شهر زیبا پیش بیاید این است که چه زمانی برترین زمان سفر به باتومی است. باتومی تابستان هایی گرم و مطبوع دارد که برای شنا و تفریحات آبی بسیار مناسب است.

برترین زمان سفر به باتومی

در ماه های ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر، آب و هوا در مطبوع ترین حالت خود واقع شده است. هوای گرم و آفتاب درخشان می تواند زیباترین روزهای تابستانی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. در این زمان تفریحات آبی در باتومی بسیار دلچسب است.

برای کسانی که رطوبت و گرمای هوا را دوست ندارند سفر در ماه های خشک که ماه های ژانویه، فوریه و دسامبر است، می تواند مناسب و دلپذیر باشد. البته در باتومی همواره احتمال بارش باران وجود دارد.

در ماه جولای فستیوال موسیقی جاز دریای سیاه در باتومی برگزار می گردد. این فستیوال سالانه مهمانان ویژه ای دارد که علاقه مندان بسیاری را در ماه جولای به این شهر می کشاند.

آوریل و می فصل بارانی باتومی محسوب می گردد که بیشتر گردشگران ترجیح می دهند در این زمان به این شهر سفر ننمایند. به همین علت در این ماه ها شهر خلوت و نسبتا مقرون به صرفه است. گردشگرانی که دوست دارند سفری آرام و به دور از هیاهو داشته باشند در این زمان به باتومی سفر می نمایند.

ماه اکتبر آب و هوای باتومی نسبتا گرم و ملایم است ولی برای شنا و تفریحات آبی مناسب نیست. برای کسانی که علاقمند به آب و هوای ملایم و تفریحات غیر آبی هستند این زمان فرصت مناسبی برای سفر به این شهر است.

راهنمای جامع سفر به تفلیس - قسمت اول

راهنمای جامع سفر به شهر تفلیس - قسمت دوم

راهنمای سفر به باتومی

راهنمای سفر به تفلیس

برترین زمان سفر به تفلیس

منبع: فلای تودی

به "برترین زمان سفر به باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید