بهبودی بیش از 40 بیمار کرونایی در استان، 4 همدانی قربانی مصرف الکل

به گزارش هاست لینوکس، خبرنگاران/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از بهبودی 45 بیمار مبتلا به کروناویروس و مرگ چهار نفر بر اثر مصرف الکل متانول در سطح استان اطلاع داد.

بهبودی بیش از 40 بیمار کرونایی در استان، 4 همدانی قربانی مصرف الکل

دکتر منوچهر کرمی در گفت و گو با هاست لینوکس، با اشاره به بستری شدن 220 فرد مشکوک به ابتلا به کروناویروس اظهار کرد: تا روز گذشته تست آزمایشگاهی 96 تن از این افراد مثبت اعلام شده است که حدود 45 نفر بهبود یافته و دوران نقاهت بیماری را می گذرانند.

وی مهم ترین راه جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس را ماندن در خانه و خروج فقط در مواقع ضروری برشمرد و افزود: درحال حاضر کمپینی به نام درخانه بمانیم به منظور جلوگیری از حضور مردم در اجتماعات درحال شکل گیری است که امیدواریم به استقرار مردم در شهرهای محل سکونت خود و منازلشان منجر گردد تا بتوانیم با کمک یکدیگر این ویروس را ریشه کن کنیم.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به ابتلای 12 فرد جدید به آمار بیماران کرونایی استان همدان گفت: تا خاتمه این هفته، در شهرستان همدان نتیجه آزمایش 27 نفر، در بهار پنج نفر، در ملایر 10 نفر، در اسدآباد 17 نفر، در نهاوند 15 نفر، در کبودراهنگ پنج نفر، در رزن هشت نفر، در فامنین پنج نفر و در تویسرکان مثبت بوده است.

وی همچنین به مسمومیت بعضی شهروندان با مصرف الکل متانول اشاره و اعلام کرد: متاسفانه در این بین چهار نفر فوت شده اند در حالیکه مصرف الکل هیچ تأثیری در ممانعت از ابتلا به کروناویروس نداشته و این عدم آگاهی منجر به از دست رفتن جان عده ای از افراد می گردد.

کرمی در خاتمه با اشاره به فعالیت سامانه 3143 از ساعت 8 صبح تا 24، گفت: هشت خط تلفن از تلفن های مرکزی دانشگاه به این شماره متصل بوده و جوابگوی سوالات مردم است بنابراین همشهریان می توانند با شماره گیری این سامانه، سوالات مربوط به کروناویروس را از کارشناسان امر جویا شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهبودی بیش از 40 بیمار کرونایی در استان، 4 همدانی قربانی مصرف الکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی بیش از 40 بیمار کرونایی در استان، 4 همدانی قربانی مصرف الکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید