بازدید جمعی از نمایندگان تهران از بخش کرونایی بیمارستان رسول اکرم (ص)

به گزارش هاست لینوکس، در بازدید میدانی جمعی از نمایندگان تهران از بیمارستان رسول اکرم (ص) بر ضرورت بازنگری در مدیریت بحران کشور، کرونا و نظام بهداشت و درمان پایتخت و همچنین توجه به فوریت های الزام آور برای جلوگیری از شیوع و گسترش بیشتر ویروس کرونا تاکید شد.

بازدید جمعی از نمایندگان تهران از بخش کرونایی بیمارستان رسول اکرم (ص)

به گزارش گروه سیاسی هاست لینوکس، جمعی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف بیمارستان رسول اکرم (ص) از جمله بستری بیماران کرونایی بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت بخش های مختلف آن قرار گرفتند.

نمایندگان پس از بازدید از بخش های بیمارستان نشستی را با حضور روسای دانشگاه های علوم پزشکی ایران و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، و معاونان غذا و دارو و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار و در خصوص شرایط کرونا و مسائل بیمارستان ها بحث و تبادل نظر کردند.

عبدالحسین روح الامینی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در این نشست از کوشش های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت تقدیر و تشکر کرد و گفت: کادر درمان در شرایط بحرانی به صورت عملی نه شعاری بار درمان کشور را به دوش می کشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازدید جمعی از نمایندگان تهران از بخش کرونایی بیمارستان رسول اکرم (ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید جمعی از نمایندگان تهران از بخش کرونایی بیمارستان رسول اکرم (ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید