اجساد 3 نفر از غرق شدگان در ساحل مازندران پیدا شد

به گزارش هاست لینوکس، رییس هیات نجات غریق استان مازندران از پیدا شدن اجساد سه نفر که روز گذشته در آب های ساحلی استان غرق شدند، اطلاع داد.

اجساد 3 نفر از غرق شدگان در ساحل مازندران پیدا شد

نقی کریمیان روز شنبه در مصاحبه با ایرنا اضافه نمود: اجساد این افراد با کوشش نیرو های نجات غریق مازندران که در ساحل بابلسر و گوهرباران ساری پیدا شد.

وی شرح داد: دیروز آدینه 2 نوجوان 14 و 16 ساله در ساحل گوهرباران ساری که به دریا زده بودند، به رغم تذکر ناجیان غریق حاضر در محل مبنی بر خطرناک و ممنوعه بودن شنا در این منطقه، اما آن ها توجه نکرده پس زا رفتن به دریا غرق شدند.

رییس هیات نجات غریق مازندران گفت: جسد این 2 نوجوان در همان لحظه به وسیله نیرو های نجات غریق از آب بیرون کشیده شد.

کریمیان در مورد غرق شدن یک نفر در ساحل بابلسر نیز گفت: روز گذشته دو نفر در منطقه شنا ممنوع این ساحل به دریا زدند که یک نفرشان غرق شد.

وی اامه داد: با کوشش حدود 24ساعته ناجیان غریق یک ساعت قبل جسد این فرد غرق شده را از آب بیرون کشیدند.

رییس نجات غریق مازندران از مردم خواست توصیه ها و هشدار ها مبنی بر خطرناک بودن شنا در منطقه ها شنا ممنوع و منطقه های که طرح دریا در آن اجرا نشده است، را جدی بگیرند.

طرح سالم سازی دریا از سال 1391 با هدف کاهش تلفات ناشی از غرق شدن هنگام شنا و بعلاوه ارایه خدمات تجمیعی گردشگری و نظارت های اجتماعی در 60 نقطه از سواحل مازندرانی دریای خزر به اجرا عایدی و سال جاری هم از هفتم خرداد با حضور استاندار مازندران در سواحل چالوس شروع به کار کرد.

مازندران دارای 15 شهرستان ساحلی است که در این میان محمود آباد با 30 کیلومتر ساحل آزاد و بیش از 120 راه دسترسی دارای 16 طرح، بابلسر با 27 کیلومتر نوار ساحلی و 13 کیلومتر نوار ساحلی قابل شنا با 15 طرح سالمسازی، از شاخص ترین شهرستان های مرکزی استان در اجرای این طرح محسوب می شوند.

منبع: فرارو

به "اجساد 3 نفر از غرق شدگان در ساحل مازندران پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجساد 3 نفر از غرق شدگان در ساحل مازندران پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید