استارتاپ

دورهمی بزرگ فعالان گردشگری به همت خبرنگاران برگزار می گردد

دورهمی بزرگ فعالان صنعت گردشگری در قالب یک مراسم عصرانه تحت عنوان عصرانه خبرنگاران به همت گروه رسانه ای خبرنگاران چهارشنبه 14 آذرماه در سرای تاریخی وکیل التجار برگزار می گردد.

16 دی 1401

دسترسی به فیلترشکن ها غیرممکن شد!

کانال خبر فوری قرمز به نقل از دیجیاتو سایت تخصصی حوزه تکنولوژی نوشت دسترسی به فیلترشکن ها ساعاتی پس از اعلام برطرف محدودیت های اینترنت بین الملل از سوی وزارت ارتباطات تقریبا دسترسی به فیلتر شکن ها قطع شده است . این سایت البته این سخت گیری ها را بسیار...

25 مهر 1401

مدیران شرکت پالایش بیدبلند خلیج فارس از پارک فناوری پردیس بازدید کردند

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پالایش بیدبلند خلیج فارس با هدف تعریف همکاری های مشترک و برای استفاده حداکثری از شرکت های دانش بنیان در زیر ساخت های این شرکت، از ظرفیت های پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

2 تیر 1401

در نخستین روز تله کام 1400 در غرفه ایرانسل چه گذشت

نمایشگاه تله کام 1400، صبح امروز رسماً شروع به کار کرد. ایرانسل با حضور در این نمایشگاه، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار نبض زندگی دیجیتال، در معرض بازدید علاقه مندان قرار داده است.

6 بهمن 1400

13 تفریح مهم دنیای تفریح را بهتر بشناسید

تهران (پانا) - مجموعه مستند در سرزمین تفریح به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد حسن یادگاری، فراوری نو شبکه مستند با موضوع حوزه های مهم صنعت تفریح از دوشنبه 19 مهر ساعت 22 پخش می گردد.

4 آبان 1400

معاونت علمی ریاست جمهوری از ایده های برتر چالش کرونا حمایت می کند

مشاور معاون علمی رئیس جمهور گفت: در چالش کرونا به دنبال این هستیم که از طریق شبکه حامیان و مخاطبان و ارتباطی که بین این دو ایجاد می شود بتوانیم نیاز های کشور را شناسایی کنیم.

30 خرداد 1399