13 تفریح مهم دنیای تفریح را بهتر بشناسید

به گزارش هاست لینوکس، تهران (پانا) - مجموعه مستند در سرزمین تفریح به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد حسن یادگاری، فراوری نو شبکه مستند با موضوع حوزه های مهم صنعت تفریح از دوشنبه 19 مهر ساعت 22 پخش می گردد.

13 تفریح مهم دنیای تفریح را بهتر بشناسید

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، محمدحسن یادگاری دراین باره گفت: ماجرای صنعت تفریح برای من مسئله مهمی است که به صورت تخصصی به آن می پردازم و حوزه های فرهنگ، اقتصاد و سیاست را شامل می گردد. مجموعه مستند در سرزمین تفریح هم به همین دلیل ساخته شده و در هر قسمت به موضوع خاصی در حوزه تفریح می پردازیم.

وی اضافه نمود: این مجموعه مستند در 13 قسمت به حوزه های مهم صنعت تفریح مانند فوتبال، ابرقهرمانان، کتاب های کمیک، شخصیت های کارتونی، بازی های کامپیوتری، فیلم های ترسناک، سلبریتی ها، بازنمایی زنان در سینما و جشنواره های مختلف سینمایی پرداخته است.

یادگاری اضافه نمود: پیش تر دو مستند باشگاه معروفیت و ابر قهرمانان و فراتر از آن را با موضوعات تفریح محوری ساختم. این موضوعات هم برای مخاطب مجذوب کننده است، هم آرشیو خوبی داریم و می تواند ابعاد فکری نهفته ای را که در این آثار حوزه تفریح وجود دارد نمایان کند.

وی تاکید نمود: همواره بخش مهمی از مخاطبان هدفم را نوجوانان درنظر می گیرم و این موضوعات برای نوجوانان از مجذوب کنندهیت بسیار زیادی برخوردار است.

این تهیه کننده و کارگردان درباره تحقیق و پژوهش این مجموعه مستند هم گفت: تحقیق و پژوهش این مجموعه در مدت زمانی نزدیک به 6 ماه به وسیله گروه مطالعاتی رسانه و ارتباطات دانشگاه تهران انجام شد و دوستان ما خانم مریم مومن زاده و آقایان سیدمهدی حسینی، محمدرضا چاووشی، مهدی کاشفی فرد، آرین طاهری، سبحان افشار و داوود طالقانی زحمت این بخش را بر عهده داشتند.

محمد حسن یادگاری، دکترای علوم ارتباطات اجتماعی تهیه و کارگردانی این مجموعه مستند را بر عهده داشته و از دیگر عوامل آن می توان به تدوین: علیرضا آقایی، امیررضا حسینی و مهدی مسعودیان، راوی: حمید محمدی، گرافیک و جلوه های بصری: استارتاپ رسانه ای ملاقات نو اشاره نمود.

پخش در سرزمین تفریح از امشب 19 مهرماه در شبکه مستند سیما در شبکه مستند شروع می گردد، این مجموعه دوشنبه ها ساعت 22 پخش می گردد و تکرار آن روز بعد ساعت 15 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "13 تفریح مهم دنیای تفریح را بهتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 تفریح مهم دنیای تفریح را بهتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید