8 گل در دو مسابقه با فوتبال تهاجمی، هت تریک فرهاد مجیدی در دربی

به گزارش هاست لینوکس، تیم استقلال در حالی خود را برای ملاقات حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس آماده می نماید که سرمربی این تیم پیش از این دو بار در کسوت مربی سابقه نشستن روی نیمکت استقلال را داشته است.

8 گل در دو مسابقه با فوتبال تهاجمی، هت تریک فرهاد مجیدی در دربی

به گزارش گروه ورزشی هاست لینوکس، فرهاد مجیدی در ملاقات برگشت لیگ برتر نوزدهم برای اولین بار به اسم سرمربی راهنمایی استقلال مقابل پرسپولیس را در دست گرفت. مسابقه ای که در خاتمه با تساوی دو بر دو به خاتمه رسید. هر دو گل استقلال در آن ملاقات را امیر ارسلان مطهری در دقایق 24 و 53 به ثمر رساند و گل های پرسپولیس به وسیله علی علیپور و بشار رسن به ثمر رسید.

بازی دوم استقلال با راهنمایی فرهاد مجیدی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار گردید. این ملاقات در تاریخ پنجم شهریور با تساوی 2-2 در خاتمه وقت های قانونی قانونی به خاتمه رسید. گلهای استقلال در آن ملاقات را مهدی قائدی در دقیقه چهار و محمد دانشگر در دقیقه 93 به ثمر رساندند. ملاقاتی که پس از خاتمه وقت های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت استقلال توانست در ضربات پنالتی خود را شکست داده و راهی ملاقات فینال گردد.

بازی این هفته استقلال و پرسپولیسسومین ملاقاتی است که فرهاد مجیدی به اسم سرمربی روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

نکته قابل توجه در دو ملاقات گذشته پرگل بودن دربی هاست. در هر دو دربی قبلی با سرمربیگری مجیدی، 8 گل بین دو تیم رد و بدل شده که با توجه به سبک بازی استقلال با راهنمایی این سرمربی پیش بینی می گردد ملاقات این هفته دو تیم هم پر گل از آب دربیاید.

دربی پیش رو از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "8 گل در دو مسابقه با فوتبال تهاجمی، هت تریک فرهاد مجیدی در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 گل در دو مسابقه با فوتبال تهاجمی، هت تریک فرهاد مجیدی در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید