نظری: انتقال قاسمی نژاد با اعداد فعلی مقدور نیست خبرنگاران

به گزارش هاست لینوکس، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اعداد و ارقامی که تا اینجا درباره قاسمی نژاد مطرح شده با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی باشگاه امکانپذیر نیست

نظری: انتقال قاسمی نژاد با اعداد فعلی مقدور نیست خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی هاست لینوکس، از جلسه امشب هیات مدیره باشگاه استقلال حجت نظری در جمع هاست لینوکس گفت: هفته ای یکبار نشست خبری داریم تا تمام سوالات را در همان نشست پاسخ بدهیم. از این باب چنین تصمیمی گرفته شده که زحمتی برای شما رسانه ها نگرددتا در سرما و گرما باشید و آزار ببینید و یا با یک رسانه صحبت کنیم و با رسانه دیگر حرف نزنیم و شائبه تبعیض پیش نیاید.اگر عزیزان دغدغه ای دارند ما آماده ایم که نشست های خبری دوبار در هفته هم برگزار گردد.

وی در خصوص اینکه یکی از ارزش های خبری تازگی است و الان که جلسه تمام شده باید به مخاطبان رسانه ها خبرهای جدید مطرح گردد، گفت: امروز جلسه مان به طور استثنا به جای صبح دوشنبه به غروب دوشنبه موکول شد و رویه ما این است که هر دوشنبه ساعت 15 نشست خبری داشته باشیم و هفته های دیگر این موضوع رخ نخواهد داد و امروز بحث جدی و جدیدی نداشتیم.

نظری در خصوص دانشگر و باقری گفت: در خصوص دانشگر و باقری در جلسه هیات مدیره صحبتی نشد. اینکه تصمیم گیری نهایی نشده است و هر زمان تصمیم گیری نهایی شد و در خصوصش صحبت می کنیم.

عضو هیات مدیره در خصوص جذب امین قاسمی نژاد بیان کرد: در خصوص قاسمی نژاد موضوعی مطرح است اینکه در خصوص مالکیت شهرخودرو صحبت وجود دارد و اینکه با چه عزیزی یا کدام مرجع صحبت کنیم و از طرفی با هیات فوتبال و از طرفی با حمیدوای صحبت شده اما محل تردید است که با کدام عزیز به تفاهم برسیم البته مذاکرات اولیه صورت گرفته است. بعد از اینکه موضوع شهرخودرو به پایان رسید احتیاج داریم مجدد درمورد مسایل اقتصادی و جزئیات قرارداد با خود قاسمی نژاد مذاکره کنیم زیرا اعداد و ارقامی که تا اینجا مطرح شده با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی باشگاه امکانپذیر نیست خیلی دوست داریم قاسمی نژاد را در باشگاه استقلال داشته باشیم قاسمی نژاد هم به عنوان یک استقلالی و کادرفنی شهرخودرو به عنوان یک استقلالی بیشتر به باشگاه استقلال توجه نمایند.

وی درمورد اینکه مشکل شهرخودرو در خصوص فرجی و باشگاه پرسپولیس هم هست و ممکن است پرسپولیس با محرومیت روبرو گردد، گفت: من اطلاعی ندارم و اینکه چطور پرسپولیس قرارداد بسته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نظری: انتقال قاسمی نژاد با اعداد فعلی مقدور نیست خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: انتقال قاسمی نژاد با اعداد فعلی مقدور نیست خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید