22 روستایی فامنین با تانکر آبرسانی می شوند

به گزارش هاست لینوکس، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین از آبرسانی سیار 22 روستای این شهرستان استان همدان اطلاع داد.

22 روستایی فامنین با تانکر آبرسانی می شوند

او گفت:از تعداد 62 روستای فامنین تعداد 42 روستا تحت پوشش امور آب و فاضلاب شهرستان هستند.

محسن اکبری گفت: امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین در حال حاضر علاوه بر خدمات رسانی به این تعداد روستای تحت پوشش به 13 روستای غیر تحت پوشش نیز خدمات ارائه می دهد و آبرسانی سیار دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین گفت: با توجه به تنش آبی امسال هم اکنون امور آب و فاضلاب شهرستان به 22 روستای سطح فامنین آب رسانی سیار دارد که از این تعداد 9 روستا تحت پوشش آبفار بوده و 13 روستا تحت پوشش نیستند.

اکبری با بیان اینکه در حال حاضر آبرسانی به شهر فامنین در نقطه سر به سر واقع شده است، توضیح داد: با توجه به شرایط موجود در حال حاضر در شهر فامنین قطعی آب نداریم، اما به علت نوسان برق چاه های آب و حوادث شبکه، بعضی از نقاط با کاهش فشار آب روبرو می شوند.

او با اشاره به اینکه ظرفیت فراوری آب شرب فامنین حدود 70 لیتر در ثانیه در زمستان بوده است، گفت: در تابستان با آغاز همزمان کار چاه های آب کشاورزی، چاه ها با کاهش آبدهی روبرو شده و مقدار فراوری آب شرب شهر به 45 لیتر در ثانیه کاهش می یابد.

اکبری تعداد چاه های آب شرب شهر فامنین را هفت حلقه برشمرد و بیان نمود: با توجه به وخیم شدن شرایط آب شرب در ماه گذشته متاسفانه یکی از چاه ها از مدار خارج و دو حلقه چاه کاهش آبدهی داشت که به همین علت چاه تازه با فراوری 12 لیتر در ثانیه آب برای شهر فامنین وارد مدار شد تا افزایش فراوری آب داشته باشیم و این امر موجب سر به سر شدن فعلی شرایط فراوری و فروش آب شرب شده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان فامنین دارای 6200 مشترک آب و فاضلاب شهری و 7100 مشترک روستایی است، تاکید نمود: از شهروندان فامنینی درخواست می گردد تا مدیریت مصرف بهینه آب را رعایت نموده و با اصلاح الگوی مصرف از هرگونه اسراف این مایع حیا ت خودداری نمایند.

منبع: ایسنا

هاست لینوکس همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "22 روستایی فامنین با تانکر آبرسانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 روستایی فامنین با تانکر آبرسانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید