ویژه برنامه نوروزی پیک عاشقی به کار خود انتها داد

به گزارش هاست لینوکس، ویژه برنامه پیک عاشقی با اعلام اسامی برندگان بخش های مختلف به کار خود سرانجام داد.

ویژه برنامه نوروزی پیک عاشقی به کار خود انتها داد

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری هاست لینوکس، برندگان ویژه برنامه پیک عاشقی امروز طی مراسمی با حضور معاون دبیر ستاد ازدواج دانشجویی و دست اندرکاران این ویژه برنامه به قید قرعه معین شدند.

این ویژ ه برنامه باهدف بهینه سازی اوقات فراغت دانشجویان در ایام قرنطینه خانگی در چهار بخش خلاصه نویسی کتاب، تجربه نگاری، کتاب صوتی و مهارت های زندگی از 24 اسفندماه 98 تا 18 فروردین 99 اجرا شد که بیش از 6 هزار زوج دانشجو از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

28 سفر مشهد مقدس در قالب طرح ملی همسفر تا بهشت و بیش از 20 کارت هدیه بانکی از جمله جوایز این ویژه برنامه بود که به قید قرعه به 41 نفر از کسانی که بیشترین امتیاز را کسب نموده بودند، تعلق گرفت.

گفتنی است به دلیل استقبال گسترده زوج های دانشجو، 8 جایزه سفر به مشهد مقدس نیز بین همه شرکت کنندگان و فارغ از میزان امتیازهای دریافتی هاست لینوکسن قرعه کشی شد.

فاطمه اسلامی، کبری طهماسبی فرد، قادر خالدی فرد، نسیم نادری قمبوانی، حیدر امیریل، مریم بیات، سجاد جوادزاده و سیده مریم میری با کسب 111 امتیاز از مجموع 114 امتیاز، عنوان برترین ها را به خود اختصاص دادند.

جزئیات مراسم قرعه کشی و برندگان بخش های مختلف در سایت nahad.ir، اپلیکشین باشگاه ازدواج و صفحات ستاد ازدواج دانشجویی در شبکه های اجتماعی قابل دسترسی است.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "ویژه برنامه نوروزی پیک عاشقی به کار خود انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه نوروزی پیک عاشقی به کار خود انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید