ورزشگاه های لیگ برتر انگلیس تا خاتمه سال خالی خواهند ماند، تضمینی برای آغاز مسابقات در موعد اعلام شده نیست

به گزارش هاست لینوکس، یک مقام مسئول در سازمان لیگ برتر انگلیس از برگزاری بدون تماشاگر بازی های این تورنمنت تا سرانجام سال 2020 خبر داد.

ورزشگاه های لیگ برتر انگلیس تا خاتمه سال خالی خواهند ماند، تضمینی برای آغاز مسابقات در موعد اعلام شده نیست

به گزارش هاست لینوکس، مارک جیلت، مشاور پزشکی سازمان لیگ فوتبال انگلیس اعتراف کرد که نظر او و دیگر مسئولان این سازمان آن است که فاصله گذاری اجتماعی در فوتبال جزیره تا 6 یا حتی 12 ماه آینده ادامه پیدا کند.

روز گذشته (دوشنبه) اعلام شد که تیم های لیگ برتر انگلیس می توانند تمرینات گروهی خود را از روز چهارشنبه از سر بگیرند و 12 ژوئن (23 خرداد) هم به عنوان زمان احتمالی از سرگیری مسابقات اعلام شده است. با این وجود جیلت هشدار داد که این بازی ها ممکن است تا مدت ها پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار شوند.

او به BBC Sport گفت: مسئولان کشور خیلی شفاف توضیح داده اند که فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت جامعه قرار نیست در 6 تا 12 ماه بعدی تغییر کند. با توجه به این موضوع ما نیز به دنبال اعمال تغییراتی متناسب در زمین های تمرینی و ایجاد فرهنگی جدید در رفتار بازیکنان فوتبال هستیم. خیلی مهم است که مردم این موضوع را درک کنند.

در همین حال ریچارد مسترز، رئیس سازمان لیگ فوتبال انگلیس هم از بیان اینکه 23 خرداد تارخ قطعی از سرگیری مسابقات لیگ برتر است، خودداری کرد اما نسبت به این موضوع خوشبین بود.

مسترز گفت: 12 ژوئن یک تاریخ احتمالی است و هنوز قطعی نیست. البته ما هم قصد نداریم که این تاریخ را مدام تغییر دهیم. همه چیز به این بستگی دارد که تیم های ما چه زمانی بتوانند تمرینات کامل و دارای برخوردهای فیزیکی را آغاز کنند. ما باید در این موضوع انعطاف نشان دهیم. مسلماً نمی توانیم همه چیز را به خطر بیندازیم اما فکر می کنم که کاری که تا الان انجام داده ایم هم ایجاد یک محیط امن مثال زدنی به عنوان گام اول بازگشت به تمرینات بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ورزشگاه های لیگ برتر انگلیس تا خاتمه سال خالی خواهند ماند، تضمینی برای آغاز مسابقات در موعد اعلام شده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشگاه های لیگ برتر انگلیس تا خاتمه سال خالی خواهند ماند، تضمینی برای آغاز مسابقات در موعد اعلام شده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید