مزرعه بزرگ بادی میل نادر، افتخار صنعت برق سیستان و بلوچستان است

به گزارش هاست لینوکس، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان در بازدید از نیروگاه بادی میل ناد ضمن اشاره به نیاز کشور به تولید برق از انرژی های پاک، مزرعه بادی میل نادر سیستان را از افتخارات استان سیستان و بلوچستان دانست.

مزرعه بزرگ بادی میل نادر، افتخار صنعت برق سیستان و بلوچستان است

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان؛ با حضور کمانی معاون وزیر نیرو، پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان، دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران مربوطه از نیروگاه بادی میل نادر بازدید به عمل آمد.

در این بازدید پرنده مطلق ضمن اشاره به نیاز کشور به تولید برق از انرژی های پاک، مزرعه بادی میل نادر سیستان را از افتخارات استان سیستان و بلوچستان دانست و نصب 10 توربین با مجموع ظرفیت 25مگاوات تا به امروز را از جمله تعهدات سرمایه گذار طرح در فاز 1 پروژه اعلام کرد.

وی گفت: حمایت از سرمایه گذاری در بخش خصوصی میتواند تسریع دهنده راستا رسیدن به چشم انداز بلند مدت این طرح و ظرفیت تولید نهایی 1000 مگاوات باشد.

همچنین کمانی معاون وزیر نیرو و رییس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) با تقدیر از تلاش همه دست اندرکاران این طرح بر لزوم حمایت مالی و تامین اعتبار ادامه اجرای پروژه بزرگترین مزرعه بادی کشور تاکید کرد.

دهمرده نیز در این بازدید گفت: تمام تلاش مجموعه استان استفاده از منابع و امکانات موجود به نفع مردم منطقه و توسعه استان می باشد که رفع مسائل و موانع توسعه طرح از اولویت های مسئولین باید باشد و اشتغالزایی نیز علاوه بر تولید برق در این نیروگاه می تواند نقش بسزایی در آبادانی و توسعه منطقه داشته باشد، احداث کارخانه تولید توربین ها و قطعات آن در منطقه سیستان بهترین گزینه برای اشتغالزایی جوانان استان، انتقال دانش و بومی سازی آن است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مزرعه بزرگ بادی میل نادر، افتخار صنعت برق سیستان و بلوچستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزرعه بزرگ بادی میل نادر، افتخار صنعت برق سیستان و بلوچستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید