محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد

به گزارش هاست لینوکس، مدافع جدایی طلب پرسپولیس با توجه به مخالفت صریح کادرفنی و مدیران این باشگاه، برای دریافت رضایتنامه با مشکل روبرو شد تا جدایی اش در این لحظه منتفی شود.

محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد

به گزارش گروه ورزشی هاست لینوکس، محمد انصاری که بعد از نیمکت نشینی طی نیم فصل اول، در جابجایی زمستانی در اقدام برای دریافت رضایتنامه و جدایی از این باشگاه قرار داشت، در این راه ناکام ماند.

بعد از جلساتی که انصاری با مدیران باشگاه داشت، سمیعی به وی اعلام نمود که یحیی گل محمدی قصد ندارد او را در لیست عدم نیاز واقع شده است و صراحتا موضع خود را مبنی بر حفظ محمد انصاری اعلام کرده است. علیرغم تلاش 48 ساعت اخیر محمد انصاری برای دریافت رضایت باشگاه و همچنین یحیی گل محمدی او تا به امروز پیروز به انجام این موضوع نشده است تا جدایی اش تا این لحظه منتفی شود و او تا خاتمه قراردادش متعهد به حضور و ادامه همکاری با این باشگاه شود.

طبق قرارداد او تا خاتمه فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و البته باید دید با توجه به تصمیمی که دارد در فاصله کوتاه باقیمانده تا خاتمه جابجایی قادر خواهد بود شرایط برای جدایی اش را شکل دهد یا تصمیمی دیگر دنبال خواهد کرد.

تبلیغات

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید