شیری: قهرمانی واقعی نیم فصل را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم، 2 ماه است که زمین تمرین نداریم

به گزارش هاست لینوکس، مدافع پرسپولیس، سرخپوشان را قهرمانی واقعی نیم فصل اول لیگ برتر خواند و به هواداران پرسپولیس قول قهرمانی در پایان لیگ بیست ویکم را داد.

شیری: قهرمانی واقعی نیم فصل را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم، 2 ماه است که زمین تمرین نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی هاست لینوکس، مهدی شیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: واقعاً بازی سختی بود و می دانید تیم ها مقابل ما چگونه بازی می کنند. کسب سه امتیاز از هر چیزی مهم تر بود که به آن دست یافتیم.

وی در خصوص تغییرات مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع در حیطه وظایف ما نیست، اما امیدوارم آرامش به تیم ما برشود. پرسپولیس نباید با این شرایط روبرو باشد و ما که چند سال است در لیگ برتر قهرمان می شویم، امید داریم شرایط بهتر شود. این اتفاق تا به امروز رخ نداده، اما امیدوارم پرسپولیس به آرامش برسد.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه تنها 20 درصد از قرارداد اعضای این تیم پرداخت شده و مدیرعامل تازه باشگاه قول حل این مشکل را داده است، عنوان کرد: به ما گفتند تلاش می کنیم بخشی از قراردادها را پرداخت کنیم و امیدوارم این کار را انجام دهند.

شیری درباره گلایه های یحیی گل محمدی از شرایط محل تمرین پرسپولیس شرح داد: هر چه مربیان می گویند، درست است. همه فکر می کنند پرسپولیس شرایط خوبی دارد، اما دو ماه است که زمین تمرین نداریم و شما هاست لینوکس یک روز به محل تمرین ما بیایید.

وی در خصوص نایب قهرمانی پرسپولیس در پایان نیم فصل اول گفت: نمی توانم در این باره صحبت کنم. به هواداران قول می دهم در پایان فصل قهرمان شویم و قهرمانی واقعی نیم فصل را به هواداران خودمان تبریک می گویم!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شیری: قهرمانی واقعی نیم فصل را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم، 2 ماه است که زمین تمرین نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیری: قهرمانی واقعی نیم فصل را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم، 2 ماه است که زمین تمرین نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید