عنایتی: داوران فکر می نمایند طرفدار هنوز در لیگ یک بازی می نماید، از فردا برای تغییر نتایج مان کوشش می کنیم

به گزارش هاست لینوکس، سرمربی تیم فوتبال طرفدار با اشاره به داوری های مسابقات گذشته تیمش گفت: بعضی از دوستان فکر می نمایند هنوز طرفدار در لیگ یک بازی می نماید.

عنایتی: داوران فکر می نمایند طرفدار هنوز در لیگ یک بازی می نماید، از فردا برای تغییر نتایج مان کوشش می کنیم

به گزارش هاست لینوکس، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار سختی داریم. آلومینیوم در چند هفته گذشته فوق العاده خوب بوده و تیمی منسجم و باکلاس است و فوتبال خوبی بازی می نماید. باید تمام توان مان را در این بازی به کار بگیریم تا از این بازی امتیاز کسب کنیم چون شرایط مان در جدول خوب نیست. در بازی های گذشته تجربه لیگ برتر را نداشتیم.

وی ادامه داد: از فردا تمام توان مان را به کار می گیریم که نتایج مان را تغییر دهیم. مطمئن هستم با توجه به بازیکنانی که داریم با کوشش بیشتر می توانیم شرایط بهتری را در جدول به دست بیاوریم و به هدفمان که ماندن در لیگ برتر است، برسیم. همواره گفته ام که مطمئن هستیم این اتفاق خواهد افتاد و نتایج خوبی خواهیم گرفت. تمام کارشناسان از تیم ما صحبت می نمایند ولی تا نتیجه نگیریم خیلی به چشم نمی آید. کوشش می کنیم در کنار بازی خوب نتایج خوبی هم کسب کنیم و شرایط مان در جدول بهتر گردد.

سرمربی طرفدار در مورد داوری ملاقات گذشته تیمش مقابل فولاد مطرح نمود: خیلی عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم ولی وقتی حقی از تیمی ضایع می گردد باید بیشتر دقت گردد. از داوری انتظار خیلی بیشتری دارم مخصوصا در 2-3 بازی گذشته که اتفاقاتی افتاد. نمی دانم دوستان به تیم ما چگونه نگاه می نمایند. آنها فکر می نمایند هنوز در لیگ یک بازی می کنیم. در بازی فولاد بازیکن این تیم به حق اخراج شد چند صحنه بحث برانگیز وجود داشت که می توانست شرایط بازی را تغییر دهد. وقتی داوران با هم در ارتباط هستند به هم احترام می گذارند. در فوتبال جهان دیده ایم که داور چهارم با داور وسط صحبت می نماید و با هم در تعامل هستند ولی در این بازی یاری داورِ سمت من 5 بار به داور یک صحنه را خطا خاطرنشان کرد ولی داور اصلا توجهی به این موضوع نکرد و در یکی دو صحنه دیگر هم می توانست داور برای ما پنالتی بگیرد و حتی گل ما را برگرداندند. این اتفاقات خیلی عجیب و غریب بود.

عنایتی اضافه نمود: خواهش من این است که داوران احساسی نشوند. اگر پوئنی را به حق به یک تیمی می دهند نخواهند جبران نمایند. امیدوارم دید داوران نسبت به طرفدار این نباشد که از لیگ یک آمده و هر کاری که بخواهند، انجام دهند. مطمئن باشید از حق تیم مان دفاع می کنیم و امیدوارم داوران بیشتر دقت نمایند تا حقی از تیم ها ضایع نگردد.

عنایتی در مورد حضور تماشاگران در استادیوم ها گفت: حضور طرفداران خشنود نماینده است. جذابیت فوتبال به تماشاگرانش است و این اتفاق باید زودتر رخ دهد و حضور طرفداران بیشتر گردد. در تهران شرایط مان نسبت به تیم های دیگر بد نیست ولی همین که طرفداران را در استادیوم ها می بینیم برای ما خشنود نماینده است. امیدوارم این اتفاق هر چه سریع تر بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عنایتی: داوران فکر می نمایند طرفدار هنوز در لیگ یک بازی می نماید، از فردا برای تغییر نتایج مان کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: داوران فکر می نمایند طرفدار هنوز در لیگ یک بازی می نماید، از فردا برای تغییر نتایج مان کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید