عذرخواهی بهاره رهنما ! ، اشتباهاتش را بالاخره پذیرفت !

به گزارش هاست لینوکس، خبرنگاران: بهاره رهنما به خاطر اتفاقات افتاده و حواشی اخیر عذرخواهی کرد و گفت: باید مسئولیت اشتباهاتم را بپذیرم.

عذرخواهی بهاره رهنما ! ، اشتباهاتش را بالاخره پذیرفت !

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه کشورمان است. بهاره رهنما 2 بار ازدواج نموده است. فعالیت بهاره رهنما در اینستاگرام در حال حاضر بیش از دنیای هنر و بازیگری است. عکس های مختلفی از بهاره رهنما را در اینستاگرام و خبرگزاری ها مشاهده می کنید. بهاره رهنما از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش هاست لینوکس، چندی پیش انتشار ویدئویی از صحبت های بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی سینما و تلویزیون با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد.بهاره رهنما به خاطر اتفاقات افتاده و حواشی اخیر عذرخواهی کرد و گفت: باید مسئولیت اشتباهاتم را بپذیرم.

حواشی ای که برای بهاره رهنما ایجاد شد!

بهاره رهنما که برای گذراندن اوقات فراغت خود به ترکیه رفته، مانیفست خود را از روی عرشه یک کشتی تفریحی نسبت به مردم ایران صادر کرد.

بهاره رهنما با انتشار یک ویدئو از روی یک کشتی تفریحی با مقایسه مردم ایران با مردم چین گفت: راز موفقیت چینی ها در تمام دنیا این است که مردمی بسیار متحد دارند. برخلاف مردم ایران که وقتی همدیگر را می بینند، از هم فرار می نمایند. نباید اینطور باشد. باید همیار هم باشیم. باید آن حس هموطن بودن در ما زنده گردد.

اما بخش جنجالی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون جایی بود که در توجیه خوشگذرانی خود در زمانه عسرت مردم ایران گفت: من این همه سال کار کردم، خیلی عادی است که بتوانم در این سن آسایش خاطر اقتصادی داشته باشم و زندگی ام را راحت بگردانم. هر آدمی که نتواند بعد از 30 سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده اش فراهم کند، به نظرم بی دست و پاست. من سال ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می بینید، نتیجه زحمات من است.

منبع: رکنا

به "عذرخواهی بهاره رهنما ! ، اشتباهاتش را بالاخره پذیرفت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی بهاره رهنما ! ، اشتباهاتش را بالاخره پذیرفت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید