زمین لرزه های بستک خسارت جانی و مالی نداشت

به گزارش هاست لینوکس، خبرنگاران/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زلزله های پی درپی بامداد امروز در بخش کوخرد از توابع بستک این استان خسارت جانی و مالی در برنداشته است.

زمین لرزه های بستک خسارت جانی و مالی نداشت

مهرداد حسن زاده در گفت و گو با هاست لینوکس، افزود: بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور زلزله 4 ریشتری حوالی کوخرد در استان هرمزگان را لرزاند.

وی با اشاره به اینکه ساعت یک و 25 دقیقه امروز زلزله ای به قدرت 4 ریشتر کوخرد در استان هرمزگان را لرزاند، اظهار کرد: زمین لرزه کوخرد در عمق 16کیلومتری زمین رخ داد. این زمین لرزه در 159 کیلومتری بندرعباس و 332 کیلومتری شیراز روی داد.

حسن زاده ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع زلزله ها با هماهنگی فرماندار، عوامل ارزیابی به منطقه زلزله زده بستک اعزام شدند و نسبت به بررسی خسارت های احتمالی آن اقدام کردند و خوشبختانه خسارتی گزارش نشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: گسل های زلزله در استان هرمزگان فعال بوده ، سالانه 10 تا 15 مورد زلزله بالای 4 ریشتر در غرب استان هرمزگان داریم اما با توجه به مقاوم سازی خانه های مسکونی در منطقه ها روستایی جای نگرانی نیست.

به گزارش هاست لینوکس، بامداد امروز شاهد سه زلزله 4 ، 3.8 و 4.1 ریشتری در روستاهای تدروییه و دهنگ بستک در 220 کیلومتری غرب هرمزگان بودیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمین لرزه های بستک خسارت جانی و مالی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین لرزه های بستک خسارت جانی و مالی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید