زمانبندی برگزاری آزمون های تولیمو سال 1400 معین شد خبرنگاران

به گزارش هاست لینوکس، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره های 159 تا 163 منتشر شد.

زمانبندی برگزاری آزمون های تولیمو سال 1400 معین شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه هاست لینوکس، دوره ­های 159 الی 163 آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) به روش الکترونیکی، مطابق جداول زمانبندی و مراکز محل برگزاری زیر برگزار خواهد شد.

داوطلبان شرکت در این آزمون باید براساس اطلاعیه های آینده سازمان سنجش برای زمانبندی ثبت نام از طریق نشانی tolimo.sanjesh.org اقدام کنند.

متقاضیان لازم است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت نام آن را انتخاب کردند، مراجعه کنند، چون در سایر مراکز از آن ها آزمون به ­عمل نخواهد آمد.

از آنجایی که آزمون به ­صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می شود، برای متقاضیان کارت ورود به جلسه آزمون پیش ­بینی نشده­ است و نیازی به ارائه کارت شرکت در جلسه آزمون در این روش نیست. متقاضیان باید با یک یا دو کارت شناسایی معتبر شامل کارت ملی هوشمند، شناسنامه عکس­دار جدید، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت به حوزه امتحانی ذیربط مراجعه کنند.

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo)، شامل دو مرحله تستی و تشریحی است، که متقاضیان باید توسط رایانه (کامپیوتر)، پاسخ سؤالات تستی و همچنین متن مربوط به پاسخ سؤال تشریحی را، تایپ و ثبت کنند.

بخش های تستی شامل 105 سؤال (در بخش های ساختاری و بیان نوشتاری؛ درک مطلب شفاهی - شنیداری؛ خواندن و درک مطلب) بوده و متقاضیان باید جمعاً در مدت 80 دقیقه به سؤالات پاسخ دهند.

در بخش تشریحی داوطلبان باید به یک سوال طی مدت 30 دقیقه از طریق رایانه (کامپیوتر) پاسخ دهند. متقاضیان باید در این مرحله از مهارت تایپ جملات با کیبورد برخوردار باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زمانبندی برگزاری آزمون های تولیمو سال 1400 معین شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانبندی برگزاری آزمون های تولیمو سال 1400 معین شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید