زرین آمیزی: خاتمه رقابت بیش از 321 هزار داوطلب ارشد در اولین روز برگزاری آزمون ، نحوه اجرای پروتکل ها نظر سنجی می شود

به گزارش هاست لینوکس، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پیامکی به منظور نظرسنجی از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در آزمون کارشناسی ارشد برای داوطلبان ارسال خواهد شد.

زرین آمیزی: خاتمه رقابت بیش از 321 هزار داوطلب ارشد در اولین روز برگزاری آزمون ، نحوه اجرای پروتکل ها نظر سنجی می شود

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه هاست لینوکس، درباره فرایند برگزاری اولین روز آزمون کارشناسی ارشد 99 ارائه داد و گفت: این آزمون از ساعت 8 و نیم صبح امروز در 80 شهرستان کشور به صورت همزمان برگزار شد و خوشبختانه تا به امروز گزارشی از تخلف در آزمون ارائه نشده است.

وی ادامه داد: در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 تعداد 647 هزار و 554 داوطلب شرکت کردند که از این تعداد 514 هزار نفر آن ها پیروز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شدند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که آزمون کارشناسی ارشد 99 طی سه روز متوالی یعنی تا شنبه 18 مرداد ماه برگزار می شود؛ شرح داد: تعداد 321 هزار و 504 داوطلب برای رقابت در 33 رشته امتحانی در صبح امروز در جلسه آزمون شرکت کردند.

زرین آمیزی همچنین با تاکید بر این که تمامی پروتکل های بهداشتی آزمون کارشناسی ارشد امروز اجرا شد؛ بیان نمود: آزمون امروز سر موعد مقرر بدون هیچ تاخیری در تمامی حوزه ها برگزار شد و بعد از برگزاری آزمون با ارسال پیامکی به داوطلبان در خصوص نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی نظرسنجی انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد دهه دوم شهریور و نتایج نهایی آن نیز اواخر مهر اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زرین آمیزی: خاتمه رقابت بیش از 321 هزار داوطلب ارشد در اولین روز برگزاری آزمون ، نحوه اجرای پروتکل ها نظر سنجی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرین آمیزی: خاتمه رقابت بیش از 321 هزار داوطلب ارشد در اولین روز برگزاری آزمون ، نحوه اجرای پروتکل ها نظر سنجی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید