رکوردهای جالب مهاجم ایرانی تیم پورتو

به گزارش هاست لینوکس، مهدی طارمی توانست با هت تریک در ملاقات برابر پورتیموننزه، یک دستاورد ویژه را به نام خود ثبت کند.

رکوردهای جالب مهاجم ایرانی تیم پورتو

به گزارش خبر کانادا به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پورتو از هفته سی ام لیگ فوتبال پرتغال به مصاف پورتیموننزه با حضور پیغام نیازمند رفت و با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسید.

طارمی در این ملاقات درخشید و با عملکرد خیره کننده خود پیروز شد هت تریک کند. او در دقایق 19، 34 و 47 گلزنی کرد و یک پاس گل هم داد.

بازیکن ایرانی تیم پرتو دومین هت تریک فصل خود را در این ملاقات انجام داد. داروین نونز، مهاجم اروگوئه ای تیم بنفیکا توانسته است با 3 بار، بیش ترین هت تریک را در لیگ پرتغال در این فصل داشته باشد.

مهاجم تیم ملی ایران با زدن سه گل در ملاقات برابر پورتیموننزه 18 گله شد و در رده دوم جدول گلزنان نهاده شد. باز هم در این بخش مهاجم اروگوئه ای بنفیکا پیشتاز است. داروین نونز با 24 گل در رده نخست جدول گلزنان لیگ پرتغال واقع شده است.

طارمی با پاس گلی که در ملاقات برابر پورتیموننزه داشت، توانست به رکورد 13 پاس گل برسد و بعد از رافا سیلوا، بازیکن بنفیکا در رده دوم این بخش نیز جای داشته باشد.

آمار طارمی در رقابت های لیگ پرتغال به توضیح زیر است:

جدیدترین مطالب

طارمی در پورتو بهتر از پرسپولیس ظاهر شد

بنزما دومین گلزن تاریخ رئال مادرید شد

مهدی طارمی هنوز غافلگیرمان می نماید!

پیغام دنی آلوس برای مسی

20 ـ 2019: 30 بازی ـ 18 گل

21 ـ2020 : 34 بازی - 16 گل

22 ـ 2021 : 28 بازی - 18 گل

در واقع طارمی توانست با هت تریک برابر پورتیموننزه به برترین رکورد خود در یک فصل لیگ پرتغال برسد. هر چند رسیدن او به صدر جدول گلزنان لیگ سخت است ولی طارمی با زدن یک گل دیگر می تواند رکورد شخصی خود را در لیگ پرتغال بهبود ببخشد.

مهاجم ایرانی هم چنین در تمامی رقابت ها توانسته است در فوتبال پرتغال در 90 بازی 45 گل ثبت کند که آمار یک گل به ازای هر دو بازی است.

منبع: خبرکانادا

به "رکوردهای جالب مهاجم ایرانی تیم پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردهای جالب مهاجم ایرانی تیم پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید