رحمان رضایی محروم و احضار شد

به گزارش هاست لینوکس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، آرای انضباطی این فدراسیون به شرح زیر است:

رحمان رضایی محروم و احضار شد

* دیدار تیم های سایپا تهران و نساجی مازندران در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد که تیم سایپا به خاطر سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ 6 اخطار از سوی داور، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* تیم ذوب آهن اصفهان در دیدار برابر پیکان در هفته سوم به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ 5 اخطار از سوی داور به به پرداخت 90 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز نهم آذرماه برگزار شد که از سوی علی کیانی، بازیکن تیم استقلال تخلفاتی نظیر فحاشی رکیک و ایراد ضرب عمدی نسبت به بازیکن تیم مقابل صورت گرفت. وی با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده 100 مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است.

* وحید محمدزاده، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اعتراض به داوری پس از اخراجش در دیدار برابر ماشین سازی، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و سایپا تهران در هفته دوم در حالی برگزار شد که به دلیل حضور چند تماشاگر از تیم نفت مسجد سلیمان و فحاشی به بازیکن تیم مقابل، تیم نفت به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

همچنین سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل استنکاف از اجرای حکم محرومیت به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* رحمان رضایی، سرمربی تیم ذوب آهن به دلیل نشر اکاذیب و افترا نسبت به مقامات رسمی برگزار کننده مسابقه و داوران، با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده 100 مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است و جهت ادای پاره ای از توضیحات باید روز 24 آذرماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رحمان رضایی محروم و احضار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان رضایی محروم و احضار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید