خبرنگاران نتایج سه ملاقات از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور اعلام شد

به گزارش هاست لینوکس، شیراز-خبرنگاران- مرحله نخست از دور برگشت رقابت های هندبال مردان کشور در گروه دوم در شیراز برگزار گردید و طی آن تیم های سپاهان اصفهان، فراز بام خائیز دهدشت و مس کرمان مقابل حریفان خود به رجحان دست یافتند.

خبرنگاران نتایج سه ملاقات از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور اعلام شد

به گزارش هاست لینوکس، در نخستین بازی شامگاه پنجشنبه این رقابت ها که در سالن پوریای ولی شهر صدرا شیراز برگزار گردید، تیم سپاهان اصفهان با نتیجه 29 بر 26 از سد تیم زغال سنگ طبس گذشت.

همچنین در دومین ملاقات تیم های فراز بام خائیز دهدشت به مصاف تیم کیمیا کاشت کردستان رفت که در این ملاقات دهدشتی ها با نتیجه 26 بر 16 به فزونی دست یافتند .

در این ملاقات یکی از بازیکنان تیم کردستان در دقیقه 23 بازی به دلیل پرتاب پنالتی به صورت دروازه بان دهدشت از بازی اخراج شد.

همچنین در آخرین ملاقات برگزار گردیده امشب تیم مس کرمان به مصاف هوانیروز اصفهان رفت که در سرانجام تیم مس با نتیجه 23 بر 13 حریف خود را مغلوب کرد.

روز سوم این رقابت ها، بیست و یکم آذرماه با انجام ملاقات های گروه اول دنبال می گردد.

در گروه یک این رقابت ها تیم های تارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت دارند.

همچنین فرازبام خائیز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان،پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم های گروه دوم هستند.

این رقابت ها تا بیست و چهارم آذرماه در سالن پوریای ولی شهر صدرا بدون حضور تماشاگران و هاست لینوکس ادامه خواهد داشت.

شهر صدرا در فاصله 20 کیلومتری شمال غربی شیراز واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نتایج سه ملاقات از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نتایج سه ملاقات از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید