شرح فدراسیون فوتبال درباره VAR

به گزارش هاست لینوکس، امیرمهدی علوی، درباره نشست مدیران باشگاه ها با مسئولان فدراسیون فوتبال درخصوص سیستم یاری داور ویدئویی، گفت: متعاقب برنامه ریزی اجرا شده جلسات مرتبط با موضوع سیستم یاری داور ویدئویی بخش اعظمی از اهداف این روزهای فدراسیون فوتبال را تحت شعاع خود قرار داده است. براین اساس، دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر پروژه یاری داور ویدئویی با زیر مجموعه های مرتبط به صورت روزانه جلسات متعددی را برگزار می نماید.

شرح فدراسیون فوتبال درباره VAR

وی ادامه داد: در ادامه جلسه روز گذشته، امروز (دوشنبه) مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال رفت و مباحث مثبتی در این نشست درباره موضوع تجهیز استادیوم فولادشهر به سیستم یاری داور ویدویی مطرح شد. بعلاوه چهارشنبه نیز هم نشست مدیرعامل باشگاه گل گهر با مهدی تاج برگزار می گردد که محور آن بهره مندی هرچه سریع تر از تجهیزات رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال در استادیوم باشگاه گل گهر است.

علوی با بیان اینکه جلسات مرتبط به صورت فشرده تداوم خواهد داشت، گفت: به نظر می رسد باشگاه های فولاد خوزستان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشگامان موضوع تجهیز استادیوم های شان به تکنولوژی VAR مطرح بوده و امیدواریم با توجه به عزم بوجود آمده در این باره شاهد استفاده تمامی استادیوم در آینده از این تکنولوژی باشیم.

منبع: فرارو

به "شرح فدراسیون فوتبال درباره VAR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح فدراسیون فوتبال درباره VAR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید