تابستان 1400 با برنامه های شبکه افق

به گزارش هاست لینوکس، شبکه افق سیما در ایام تابستان با برنامه های متنوع مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

تابستان 1400 با برنامه های شبکه افق

به گزارش گروه فرهنگی هاست لینوکس به نقل از روابط عمومی شبکه افق، سازمان صدا و سیما به موجب حفظ برتری رسانه ای و همچنین جذب حداکثری در بین رسانه های تصویری تلاش می کند تا محتوا های جذابی را برای مخاطبین آماده کند تا از طریق همین ابزار بتواند اندیشه و تفکر ناب انقلاب اسلامی را هم منتقل سازد.

شبکه افق هم از این حرکت مستثنی نیست و تلاش می کند تا در این جهت سهم خود را به نحو احسنت ارائه دهد و در عین حفظ رضایت مخاطبین خود، اهداف رسانه ای خویش را هم اجرا نماید. به همین منظور با تولید برنامه های متنوع همچون مستند، مسابقه، سریال و برنامه تلویزیونی در این جهت قدم نهاده و در فصل تابستان مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

نقش جهان

مجله خبری یکی از انواع برنامه هایی است که همیشه در شبکه افق سیما به تولید آن اهتمام وجود داشته که یکی از نمونه های پیروز آن مجله خبری نقش جهان است که به بررسی بیشتر و جزیئ تر در مورد مسائل بین المللی می پردازد و با همین هدف در ایام تابستان روز های یکشنبه ها ساعت 22 در قاب شبکه افق جای خواهد گرفت.

هاشور

یکی از برنامه های جذابی که در سال گذشته بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت، برنامه تلویزیونی هاشور بود که به دلیل همین استقبال شبکه بر آن شد تا سری نو آن را هم به تهیه کنندگی سید احمد مصطفوی و با مجریگری حسام نامآور و علیرضا رشادتی با تمرکز بر موضوعات اجتماعی و فرهنگی روز های پنجشنبه و جمعه ساعت 21 در قاب شبکه افق نمایان سازد.

گفتنی است که برنامه های پرمخاطب دیگر شبکه همچون عصر شیرین، جهان آرا، عیار، انارستان و رخداد ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تابستان 1400 با برنامه های شبکه افق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستان 1400 با برنامه های شبکه افق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید