بخشش جوانی که دختر موردعلاقه اش را کشت

به گزارش هاست لینوکس، پسری که به بهانه دادن هدیه تولد دختر موردعلاقه اش را سر قرار کشانده و با واردکردن ضربه چاقو به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کرد و به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

بخشش جوانی که دختر موردعلاقه اش را کشت

به گزارش شرق، این پسر جوان چهار سال قبل، بعد از به قتل رساندن دختر موردعلاقه اش بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران رفت و متهم پای میز محاکمه نهاده شد.

تیرماه سال 95 بود که مرد جوانی خودش را به اداره پلیس رساند و با اقرار به قتل دختر موردعلاقه اش گفت: ژاله دختر همسایه مان بود که به او علاقه مند شده بودم. قرار بود با هم ازدواج کنیم، اما متوجه شدم او به پسری دیگر علاقه مند است. این فکر من را آزار می داد تا اینکه برای دادن هدیه تولد با او قرار دیدار گذاشتم که در این دیدار ناخواسته با چاقو به گردن و پهلویش ضربه زدم و او کشته شد.

بعد از اعترافات این جوان به نام آرمان، مأموران بلافاصله به محل حادثه رفتند و با جسد غرق در خون دختر 23ساله روبه رو شدند که در پارکینگ خانه پدری متهم روی زمین افتاده بود.

پدر متهم در تحقیقات به مأموران گفت: از سال ها پیش با پدر و مادر ژاله همسایه بودیم و با هم رفت و آمد داشتیم. ژاله را مثل دختر خودم دوست داشتم و پسرم آرمان به او علاقه مند بود. آرمان با من در خصوص ازدواجش با ژاله صحبت نموده بود و ما منتظر اتفاقات خوب بودیم که متأسفانه این حادثه تلخ رقم خورد.

بعد از اقرار های متهم و بازسازی صحنه جرم، آرمان به اتهام قتل عمد روانه زندانی و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم پای میز محاکمه رفت. ابتدای جلسه بعد از قرائت کیفرخواست اولیای دم درحالی که عکس دخترشان را در دست داشتند، در صندلی حاضر شدند و مادر مقتول گفت: سه پسر داشتم و ژاله تنها دخترم بود که کشته شد. برای مقتول درخواست قصاص دارم.

در ادامه پدر مقتول نیز درخواست قصاص کرد. سپس متهم در صندلی نهاده شد و در توضیح ماجرا گفت: چهار سال قبل از حادثه ارتباط من و ژاله صمیمی تر شد و به ژاله علاقه مند شدم. روزی از او خواستم تا با خانواده اش صحبت کند، اما او از من خواست فرصت دهم درسش تمام گردد.

مدتی گذشت تا اینکه احساس کردم به من علاقه ندارد و از ازدواج با من طفره می رود. به همین خاطر از او خواستم اگر شخص دیگری را دوست دارد، صادقانه بگوید. بالاخره ژاله اعتراف کرد و گفت به پسر دیگری علاقه مند است، ولی هیچ ارتباطی بین آن ها نیست و نگران نباشم.

متهم در ادامه گفت: دو ماه قبل از حادثه تولد ژاله بود و من کادوی تولد او را نداده بودم. به این بهانه روز قتل با او قرار دیدار گذاشتم. وقتی وارد پارکینگ خانه مان شد، به او گفتم کادوی تولدش در ماشین است. وقتی ژاله را دیدم همه هوش و حواسم را از دست دادم و دیوانه وار چاقو را به گردن و پهلویش زدم. بعد از صدور حکم قصاص پرونده برای اجرای حکم به دادسرا رفته بود که متهم پیروز به جلب رضایت اولیای دم شد. او چندی پیش به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.

متهم یک بار دیگر ابراز پشیمانی کرد و گفت: من ژاله را دوست داشتم و به خاطر اتفاقی که افتاد خیلی پشیمان هستم. می دانم دیگر زندگی عادی نخواهم داشت. اما به خاطر خانواده ام سعی می کنم زندگی کنم. درخواست دارم دادگاه نیز کمکم کند. با سرانجام گفته های متهم هیئت قضات برای تصمیم گیری در این خصوص وارد شور شدند و متهم را به حبس با احتساب ایام بازداشت محکوم کردند.

منبع: فرارو

به "بخشش جوانی که دختر موردعلاقه اش را کشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشش جوانی که دختر موردعلاقه اش را کشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید