بازگشایی بازارچه ساحلی بندر ترکمن

به گزارش هاست لینوکس، بازارچه ساحلی بندرترکمن که به سبب شیوع کرونا و بر اساس پروتکل های مصوب فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تعطیل شده بود، با رعایت بعضی محدودیت های بهداشتی و صنفی بازگشایی شد.

بازگشایی بازارچه ساحلی بندر ترکمن

به گزارش هاست لینوکس به نقل از ایرنا، فرماندار بندرترکمن گفت: در پی گلایه بعضی غرفه داران از تعطیلی بازارچه های ساحلی بندرترکمن مکاتباتی با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در مرکز استان گلستان انجام شد که با مساعدت مدیران مربوطه و اعمال پیش شرط های بهداشتی با هدف کاهش ریسک شیوع کرونا اجازه فعالیت محدود به فعالان بازارچه ساحلی صادر شد.

الیاس هیوه چی اضافه کرد: اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، ممانعت از ورود خودروهای غیربومی، رعایت روزهای زوج و فرد توسط مغازه داران برای باز بودن واحد صنفی، ممنوعیت پهن کردن بساط در محوطه های دیگر، توجه ویژه به نظافت سرویس بهداشتی، ضدعفونی کردن مغازه ها سه نوبت در طول روز از جمله مواردی است که باید مد نظر فعالان بازار ساحلی باشد.

وی تاکید نمود تا اطلاع بعدی روزهای کاری این بازارچه ها از شنبه تا چهارشنبه به مدت 8 ساعت از 11 صبح تا 19 غروب معین شده است و مسئولیت رعایت نکردن موارد مذکور با هیات امنای بازارچه و شخص مغازه دار خواهد بود.

هیوه چی اعلام کرد: دوشنبه بازار هفتگی و میدان فروش دام بندرترکمن همچنان تعطیل است.

طی روزهای گذشته تعدادی از غرفه داران ساحلی بندرترکمن با تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان خواهان بازگشایی بازارچه شده بودند.

حدود هزار نفر در 400 غرفه بازارچه ساحلی قدیم و جدید بندرترکمن به طور مستقیم مشغول به کار هستند.

بندرترکمن در کرانه شرقی دریای خزر جذابیت های زیادی در حوزه گردشگری دارد و جزیره آشوراده در حوزه سرزمینی این شهرستان قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشایی بازارچه ساحلی بندر ترکمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی بازارچه ساحلی بندر ترکمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید