پیشنهاد های قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه ها برای تصمیم سازان ارسال می گردد

به گزارش هاست لینوکس، محسن تلاش تبار گفت پیشنهاد های عملیاتی قرارگاه پایش مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به طور روزانه در اختیار تصمیم سازان قرار می گیرد.

پیشنهاد های قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه ها برای تصمیم سازان ارسال می گردد

به گزارش گروه بین الملل هاست لینوکس، قرارگاه رصد و پایش طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و بعلاوه قرارگاه رصد و پایش شرایط آرد ونان در محل وزارت کشور با حضور نمایندگان وزارت جهادکشاورزی، صنعت، معدن وتجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و فراوری کنندگان و اتاق اصناف ایران تشکیل شده است.

در این بازدید، نمایندگان دستگاه های اجرایی با ارائه گزارشی از آخرین شرایط حوزه تخصصی سازمان مربوطه و بیان مسائل و مسائل، راه چاره هایی نیز برای برون از آن ارائه کردند.

محسن تلاش تبار معاون وزیر کشور با حضور در محل این قرارگاه به آنالیز نقش آن و حضور موثر نمایندگان مراجع ذی ربط پرداخت.

وی ضمن تقدیر از حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و نظارتی در قرارگاه، بر ضرورت استمرار فعالیت آن تاکید و بیان کرد قرارگاه باید با رویکرد شناسائی دقیق مسائل و مسائل ناشی از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و ورود موثر به موضوعات، در راستای حل و فصل مسائل اقدام و پیشنهاد های عملیاتی خود را روزانه در اختیار تصمیم سازان و تصمیم گیران قرار دهد.

تلاش تبار بعلاوه بهره برداری از نظرات کارشناسی و سازنده اعضای قرارگاه برای حل و فصل مسائل و آینده نگری به منظور جلوگیری از ایجاد مسائل احتمالی را ضروری دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیشنهاد های قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه ها برای تصمیم سازان ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد های قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه ها برای تصمیم سازان ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید