واژگونی هولناک موتورسیکلت در جاده آغلک، قاهان

به گزارش هاست لینوکس، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از اعزام بالگرد اورژانس به جاده آغلک- قاهان برای نجات جان دو جوان موتورسوار اطلاع داد.

واژگونی هولناک موتورسیکلت در جاده آغلک، قاهان

مسعود عبدی گفت: عصر امروز سیزدهم فروردین ماه 1401 واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در جاده آغلک به سمت قاهان منجر به مصدوم شدن راکب و سرنشین این وسیله نقلیه شد.

او گفت:در ساعت 16 و 18 دقیقه با اعلام حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

به گفته مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم کارشناسان اورژانس با حضور بر بالین دو مصدوم 20 و 30 ساله حادثه متوجه شرایط وخیم و بحرانی مصدومان شدند و با ارائه اقدامات درمانی لازم برای انتقال مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی درخواست اعزام بالگرد شد.

عبدی با بیان این که این حادثه سومین مورد اعزام بالگرد اورژانس در طول امروز بوده است از شهروندان خواست برای جلوگیری از حوادث مشابه جوانب احتیاط را رعایت نمایند.

پیش از این دو حادثه واژگونی خودروی سواری پراید در محور لنگرود به ورجان با یک مصدوم بدحال و واژگونی نیسان در اتوبان تهران به قم با یک کشته و سه مصدوم بدحال بالگرد اورژانس قم را طی امروز دو مرتبه به پرواز درآورده بود.

هاست لینوکس قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واژگونی هولناک موتورسیکلت در جاده آغلک، قاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی هولناک موتورسیکلت در جاده آغلک، قاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید