نوسازی آسفالت و باز پیرایی بوستان های منطقه یک شهرداری

به گزارش هاست لینوکس، عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: در تمام منطقه ها شهرداری یزد نمایندگانی از شورا برای نظارت و پیگیری انتخاب می شوند تا مسائل و موانع را برطرف نمایند.

نوسازی آسفالت و باز پیرایی بوستان های منطقه یک شهرداری

ابوترابی عضو شورا و نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه یک شهرداری یزد اعلام کرد: با توجه به بازدیدی که در منطقه یک شهرداری از پروژه های در حال انجام صورت گرفت، علی رغم اقدامات مناسب انجام از سوی مدیر شهرداری منطقه یک اما شرایط آسفالت این منطقه بخصوص در محدوده بلوار استقلال نابسامان است.

به گفته او طی بازدید های صورت گرفته، خیابان و معابر دیگر منطقه یک نیز در حال زیر سازی و آسفالت می باشد و اکنون روکش آسفالت بلوار رسالت به خاتمه رسیده است.

عضو شورا و نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه یک شهرداری اضافه نمود: بلوار فرهنگ، صدوق، شیخ کلینی و کوچه های محله کسنویه و بعلاوه نوسازی آسفالت معابر منطقه امام شهر به علت فرسودگی در دستور کار است.

ابوترابی در مورد پارک های منطقه یک گفت: ساماندهی و باز پیرایی پارک های منطقه یک نیز از جمله بوستان پانزده خرداد، دانش، کوچه بیوک، در دستور کار است و ضرورت دارد طرحی جامع برای باز پیرایی آن ها تهیه گردد.

عضو شورا و نماینده شورا در منطقه یک شهرداری گفت: بعلاوه در بعضی از بوستان های این منطقه که امکان پذیر است بخشی از آن برای بوستان بانوان محیا می گردد، قسمتی از پارک دانش نیز به مجموعه ورزشی اختصاص میابد و چمن مصنوعی رو باز در آن محل ایجاد می گردد.

ابوترابی اضافه نمود: قبرستان سیدالصحرا که یکی از قبرستان های قدیمی شهر است از نظر جلوه بصری شرایط مناسبی ندارد، ضروری است برای بازسازی آن 2میلیارد تومان در متمم دیده گردد و با تصویب شورا در اولین فرصت محوطه سازی آن شروع و به محیط فرهنگی مذهبی تفریحی تبدیل گردد.

هاست لینوکس یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نوسازی آسفالت و باز پیرایی بوستان های منطقه یک شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی آسفالت و باز پیرایی بوستان های منطقه یک شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید