ملی پوش شنا: کسب سهمیه المپیک توکیو حتمی است، برنامه مسابقات انتخابی فعلا تعیین نیست

به گزارش هاست لینوکس، بنیامین قره حسنلو گفت: کسب سهمیه المپیک توکیو در شنا 100 درصد است چون همگی تنها چند صدم با ورودی المپیک فاصله داریم.

ملی پوش شنا: کسب سهمیه المپیک توکیو حتمی است، برنامه مسابقات انتخابی فعلا تعیین نیست

ملی پوش شنا در گفت و گو با هاست لینوکس در خصوص شرایط تمرینی خود در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر که در خانه تمرین می کنیم. استخرها و تمام اماکن ورزشی تعطیل است و معین هم نیست که این تعطیلی تا چه زمانی طول بکشد. هر روز در خاته حدود یک تا دو ساعت تمرین دارم تا بتوانم بدن خود را آماده نگه دارم.

قره حسنلو در خصوص مسابقات انتخابی المپیک گفت: قرار بود اوایل فروردین 99 در دو رویداد برای کسب سهمیه المپیک شرکت کنیم اما به دلیل کرونا لغو شدند. در حال حاضر هم چیزی معین نیست چون برنامه مسابقات انتخابی به روز رسانی نشده است.

وی کسب سهمیه المپیک توکیو توسط شناگران را حتمی خواند و گفت: کسب سهمیه برای شناگران 100 درصد است چون همگی تنها چند صدم با ورودی المپیک فاصله داریم. امید به کسب سهمیه المپیک حتمی است، خود من در 50 متر کرال سینه تنها 20 صدم ثانیه با ورودی المپیک فاصله دارم. ان شاالله بتوانیم چند سهمیه در المپیک بگیریم.

ملی پوش شنا در ادامه اضافه نمود: تمرین در خشکی 100 درصد با تمرین در آب متفاوت است. بیشتر تمرینات اصلی ما در آب است. در حال حاضر که همه اماکن ورزشی تعطیل است و باید ببینیم کی استخرها اجازه فعالیت دارند. اگر از یک دونده زمین دوومیدانی را بگیرید در خیابان می دود، از یک فوتبالیست زمین چمن را بگیرید در پارک بازی می نماید اما اگر آب را از شناگر بگیرید، کارش تمام است.

قره حسنلو ادامه داد: با همه این شرایط من نمی گویم کار تمام است یا دیگر به سهمیه المپیک نمی رسیم. ما همه کوشش خود را می کنیم تا در خانه آمادگی بدنی خود را حفظ کنیم. در حال حاضر 5 ملی پوش هستیم که امید داریم همگی سهمیه المپیک بگیریم.

وی در خاتمه با اشاره به مسائل کلی در رشته شنا گفت: ما همواره مسائل را می گوییم اما کسی صدای ما را نمی شنود. امکانات به رشته شنا آن طور که باید داده نمی گردد. همه می گویند شنا و دوومیدانی ورزش مادر هستند اما با شنا طوری رفتار می گردد که گویی بی ارزش است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ملی پوش شنا: کسب سهمیه المپیک توکیو حتمی است، برنامه مسابقات انتخابی فعلا تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش شنا: کسب سهمیه المپیک توکیو حتمی است، برنامه مسابقات انتخابی فعلا تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید