مابه التفاوت سوخت خودرو های سواری و بین شهری امروز واریز می گردد

به گزارش هاست لینوکس، باقرجوان گفت: مابه التفاوت سوخت خودرو های سواری و بین شهری به ازای هر لیتر 1500 تومان ظرف امروز و فردا واریز می گردد.

مابه التفاوت سوخت خودرو های سواری و بین شهری امروز واریز می گردد

داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه ناوگان سواری بین شهری با پلاک ع در ابتدای هر ماه سهمیه 400 لیتر بنزین خود را دریافت می نمایند، گفت: در صورتی که پیمایش آن ها بیش از این سهمیه باشد و بر اساس کیلومتر و صورت وضعیتی که دارند به ازای هر یک لیتر هزار و 500 تومان دریافت می نمایند.

او گفت: رانندگان این ناوگان در صورتی که بیش از 400 لیتر پیمایش داشته باشند، به ازای یک لیتر هزار و 500 تومان سهمیه و یارانه خود را دریافت می نمایند و این سهمیه در کارت بانکی آن ها که رمز آن چهار رقم پایانی شماره ملی شان است، واریز می گردد.

باقرجوان گفت: رانندگان می توانند این اعتبار و سهمیه خود را در هر کارت شتابی که دارند و رمز کارت بانکی آن ها چهار رقم پایانه شماره ملی شان است را دریافت نمایند و از آن در هنگام سوخت گیری استفاده نمایند.

مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به اینکه رانندگان برای مصرف 400 لیتر سهمیه شان یک ماه فرصت دارند، گفت: در صورتی که بیش از این 400 لیتر پیمایش داشته باشند، می توانند از این یارانه و یا اعتبار استفاده نمایند.

او شرح داد: رانندگان سواری و بین شهری هرکدام محدودیت ظرفیت برای جابه جایی مسافران دارند و بعید است در هر ماه بیش از 1200 تا 1300 لیتر بنزین مصرف نمایند.

باقرجوان تأکید کرد: سهمیه 400 لیتر ابتدای هر ماه در کارت رانندگان شارژ می گردد و در صورتی که از این سهمیه استفاده ننمایند، سوخت می گردد و در ماه بعد مجدداً 400 لیتر دیگر به کارت آن ها واریز می گردد.

او اظهار کرد: در یک بازه زمانی اعلام شده که سهمیه خودرو های سواری بین شهری واریز نشده و این موضوع از سوی شرکت پالایش و پخش تکذیب شده بود، اما باید گفت که سهمیه خودرو های سواری از ماه های گذشته ابتدای هر ماه واریز می گردد و مابه التفاوت سهمیه سوخت این سواری ها هم ظرف امروز یا فردا به کارت بانکی آن ها واریز می گردد.

مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به اینکه خودرو های سواری بین شهری در جهت های بین شهر های کوچک تا استان ها در مقایسه با سایر ناوگان های حمل ونقل مسافری میزان کاهش مسافران شان کمتر بوده است، گفت: در بعضی از شهر ها تردد مسافران به صفر رسیده، اما در بعضی از استان ها مسافر به وسیله این ناوگان های سواری جابه جا می گردد.

او یادآور شد: به طور مثال پایانه های مرزی هم اکنون به صورت کامل تعطیل شده و تردد ناوگان های سواری عمومی از شهر های مرزی به استان ها وجود ندارد بنابراین به طور متوسط در مسافت های کوتاه میزان جابه جایی های مسافر به 15 درصد کاهش یافته است.

باقرجوان تأکید کرد: ضدعفونی در تمامی ناوگان های مسافری و پایانه ها به صورت مرتب انجام می گردد و تمامی خودرو های سواری در این ایام با وجود آنکه میزان جابه جایی مسافران شان کاهش یافته، اما به صورت مرتب تمامی پایانه ها و خودروهای آن ها به صورت کامل ضدعفونی می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مابه التفاوت سوخت خودرو های سواری و بین شهری امروز واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مابه التفاوت سوخت خودرو های سواری و بین شهری امروز واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید