لیگ برتر انگلیس، آغاز هفته نهم با جشنواره گل چلسی مقابل نوریچ و هت تریک ماونت، آبی های لندن صدرنشین ماندند

به گزارش هاست لینوکس، هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پرگل تیم فوتبال چلسی مقابل میهمانش برای حفظ صدر جدول رده بندی آغاز شد.

لیگ برتر انگلیس، آغاز هفته نهم با جشنواره گل چلسی مقابل نوریچ و هت تریک ماونت، آبی های لندن صدرنشین ماندند

به گزارش هاست لینوکس، در نخستین بازی از هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تیم نوریچ بود و قعرنشین جدول رده بندی را با نتیجه 7 بر صفر در هم کوبید.

در این بازی که نوریچی ها از دقیقه 65 با اخراج بن گیبسون 10 نفره به کارشان ادامه دادند، میسون ماونت سه بار در دقایق 8 ، 85 (از روی نقطه پنالتی) و 1+90، کالوم هادسون اودوی در دقیقه 18، ریس جیمز در دقیقه 57 و نکس آرونز در دقیقه 62 (گل به خودی) دروازه تیم میهمان را باز کردند تاپرگل ترین برد فصل شاگردان توماس توخل رقم بخورد.

چلسی با کسب هفتمین پیروزی اش در این فصل 22 امتیازی شد تا بابت حفظ صدر جدول مطمئن شود. این در حالیست که نزدیک ترین تعقیب کننده آبی های لندن، لیورپول 18 امتیازی است که فردا از ساعت 19 در حساس ترین بازی هفته میهمان منچستریونایتد خواهد بود.

امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران 4 بازی همزمان برگزار می شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

کریستال پالاس - نیوکاسل

لیدزیونایتد - ولورهمپتون

اورتون - واتفورد

ساوتهمپتون - برنلی

همچنین از ساعت 20 منچسترسیتی میهمان برایتون خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر انگلیس، آغاز هفته نهم با جشنواره گل چلسی مقابل نوریچ و هت تریک ماونت، آبی های لندن صدرنشین ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، آغاز هفته نهم با جشنواره گل چلسی مقابل نوریچ و هت تریک ماونت، آبی های لندن صدرنشین ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید