رگبار باران در 12 استان طی امروز

به گزارش هاست لینوکس، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در 12 استان کشور طی امروز پنج شنبه اطلاع داد.

رگبار باران در 12 استان طی امروز

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز پنج شنبه 26 فروردین در نیمه شرقی کشور و در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، یزد و شرق اصفهان طی برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می گردد.

این شرایط طی فردا آدینه 27 فروردین در نیمه شرقی کشور و در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و شرق اصفهان ادامه دارد. همچنین در استان های اردبیل و گیلان بارش خفیف گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

شدت بارش طی امروز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان و طی فردا در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان خواهد بود.

در روز شنبه 28 فروردین در شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز یکشنبه 29 فروردین در ارتفاعات استان های یزد و کرمان و طی روز دوشنبه 30 فروردین در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.

امروز 26 فروردین در استان هرمزگان طی برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست و طی سه روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

آسمان تهران فردا 27 فروردین کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و طی روز شنبه 28 فروردین نیز کمی تا قسمتی ابری،گاهی وزش باد و با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رگبار باران در 12 استان طی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران در 12 استان طی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید