برطرف اختلال سایت ایران خودرو ، مهلت ثبت نام تا این تاریخ تمدید شد

به گزارش هاست لینوکس، آنالیز ها نشان می دهد با وجود برطرف اختلال سایت به علت حجم بالای متقاضی ثبت نام فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو به سختی انجام می گردد اما تا کنون حدود 600 هزار نفر پیروز به ثبت نام شده اند.

برطرف اختلال سایت ایران خودرو ، مهلت ثبت نام تا این تاریخ تمدید شد

به گزارش هاست لینوکس، ایران خودرو اعلام نموده است با توجه با اختلالات در سایت های اینترنتی، برنامه فروش فوق العاده چهار محصول تا چهارشنبه 21 دی ماه ادامه خواهد داشت و مراسم قرعه کشی یک شنبه 25 دی ماه برگزار خواهد شد.

مطابق اطلاعیه های فروش قرار بود طرح نو فروش فوق العاده محصولات این شرکت ویژه متقاضیان عادی، مادران و خودروهای فرسوده از 18 دی ماه ساعت 10 صبح شروع گردد، اما علیرغم اطلاع رسانی ها از همان ساعات نخست سایت فروش ایران خودرو با اختلال روبرو شد که در روند این اختلال فقط 10 هزار نفر پیروز به ثبت نام شدند.

در حال حاضر آنالیز ها نشان می دهد با وجود برطرف اختلال سایت به علت حجم بالای متقاضی ثبت نام به سختی انجام می گردد اما تا به امروز 600 هزار نفر پیروز به ثبت نام شده اند.

در طرح فروش فوق العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU7P و راناپلاس با موعد تحویل 90 روزه عرضه شده است.

  • شروع فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو | جزئیات و شرایط ثبت نام
منبع: همشهری آنلاین

به "برطرف اختلال سایت ایران خودرو ، مهلت ثبت نام تا این تاریخ تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف اختلال سایت ایران خودرو ، مهلت ثبت نام تا این تاریخ تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید