اولین شگفتی جام حذفی

به گزارش هاست لینوکس، شاگردان عنایتی با شکست مقابل خلیج فارس ماهشهر از رقابت های جام حذفی کنار رفتند.

اولین شگفتی جام حذفی

به گزارش ورزش سه، در ادامه بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر از ساعت 14:30 امروز در استادیوم شهدای این شهر به مصاف تیم لیگ رجحان طرفدار تهران رفت.

شاگردان عنایتی که پنج روز قبل در هفته دهم لیگ برتر به پیروزی خارج از خانه مقابل ذوب آهن اصفهان رسیده و از بحران خارج شده بودند، امروز هم برای کسب رجحان در ماهشهر کوشش می کردند، ولی با وجود نمایش خوبی که داشتند، غافلگیر شدند و قبل از سوت سرانجام شکست خوردند.

موسی قنواتی، سرمربی خلیج فارس که در پی خلق شگفتی در جام حذفی بود، برای هجومی کردن ترکیب تیمش یک تغییر انجام داد که بازیکن تعویضی او در دقیقه 83 پس از دریافت پاس بهمن دنیا تیغ توانست پنالتی بگیرد و موجب خوشحالی ماهشهری ها گردد.

عباس طهماسبی، بازیکن با تجربه خلیج فارس ماهشهر پنالتی به دست آمده به سود این تیم را برخلاف جهت مسلم حق شناس به سمت راست زد و تیمش را در لحظات سرانجامی به گل رساند.

در ادامه مسابقه کوشش شاگردان عنایتی برای فرار از شکست یک بر صفر مقابل خلیج فارس ماهشهر بی ثمر بود تا در نهایت تیم موسی قنواتی نخستین شگفتی جام حذفی فصل 01-1400 را رقم بزند و صاحب برد ارزشمندی گردد.

منبع: فرارو

به "اولین شگفتی جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شگفتی جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید