انفجار و آتش سوزی شدید در آپارتمان مسکونی

به گزارش هاست لینوکس، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انفجار و حریق یک ساختمان مسکونی در بلوار فرصت شیرازی اطلاع داد.

انفجار و آتش سوزی شدید در آپارتمان مسکونی

به گزارش خبرنگار از ، محمد هادی قانع، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: امشب حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه 7 و 10 را به اسم تیم اصلی و دو ایستگاه 12 و 9 را به اسم تیم های کمکی به محل حادثه واقع در بلوار فرصت شیرازی خیابان فاضل اعزام کرد.

او با بیان اینکه اولین گروه از آتش نشانان سریعا بعد از اعلام حادثه به محل رسیدند، گفت: با حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان مسکونی که دارای چهار طبقه (هر طبقه دارای 4 واحد) بود، اتفاق افتاده و کانون آن هم انفجاری بوده که در یکی از واحد های طبقه همکف به وقوع پیوسته بود و موجب حریق و شکستگی شیشه در ها وپنجره های ساختمان مذکور شده است.

قانع با بیان اینکه آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه اقدامات خود برای اطفای حریق و نجات را در دستورکار خود قرار دادند، گفت: یک گروه از آتش نشانان اقدام به اطفای حریق و ایمن سازی محل نموده و با توجه به سرایت شعله های آتش از پنجره ساختمان به واحد طبقه اول با کوشش همه جانبه پیروز به اطفای کامل آتش و جلوگیری از توسعه آن شدند.

او اضافه نمود: گروه دوم هم همزمان اقدام به تهویه دود و خروج افراد اقدام کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه به گفته شاهدان حادثه هنگام وقوع حادثه مالک واحد مذکور دچار سوختگی شده بود، گفت: این فرد در همان لحظات اولیه به وسیله عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

او، درباره دلیل این حادثه هم گفت: آنالیز اولیه کارشناسان حاکی از آن است که نشت گاز و ایجاد شعله سبب وقوع این حادثه شده است، اما تحقیقات و آنالیز های تکمیلی پس از اتمام عملیات شروع شده و همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انفجار و آتش سوزی شدید در آپارتمان مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار و آتش سوزی شدید در آپارتمان مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید