انجام رکوردگیری اردونشینان وزنه برداری قبل از شروع لیگ

به گزارش هاست لینوکس، طبق نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان قرار شد عملکرد و رکوردهای اردونشینان تیم ملی در نخستین هفته لیگ برتر برای آنها محاسبه گردد. به همین دلیل محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در تبادل نظر با خبرنگاران از انجام رکوردگیری از ملی پوشان اردونشین در کمپ تیم های ملی اطلاع داد و گفت: بزودی از ملی پوشانی که در اردو هستند یک رکوردگیری انجام خواهد شد تا هم آمادگی آنها مورد ارزیابی کادر فنی قرار گیرد و هم این رکوردها در هفته نخست لیگ برای آنها محاسبه گردد.

انجام رکوردگیری اردونشینان وزنه برداری قبل از شروع لیگ

البته برگزاری لیگ برتر وزنه برداری با توجه به شرایط کنونی و محدودیت های کرونایی همچنان با اما و اگرهایی همراه است که دبیر فدراسیون وزنه برداری در این خصوص نیز گفت: در نظر داریم در صورت مهیا بودن شرایط مطلوب، پیکارهای لیگ را اواخر ماه جاری شروع کنیم، اما با توجه به شرایط فعلی از لحاظ افزایش شیوع ویروس کرونا فعلاً چیزی معین نیست.

به گفته بیرانوند 7 تیم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی نموده اند که قرار است هفته های نخست لیگ به صورت متمرکز در اهواز و مرحله نهایی لیگ نیز بهمن ماه در تهران برگزار گردد.

به گزارش هاست لینوکس، با شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری که مدتی است در کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می گردد، این رشته المپیکی و پرافتخار از رکود و انزوای حاصل از شیوع کرونا خارج شد. اردونشینان تیم ملی پس از مدتها دوری از تمرینات گروهی، دوباره زیر یک سقف جمع شده و استارت زدند تا اواخر اسفندماه سال جاری در رقابتهای قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان به روی تخته بروند.

کادر فنی تیم ملی وزنه برداری برای این مرحله از تمرینات، حسین سلطانی (81 کیلوگرم)، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی (89 کیلوگرم)، سهراب مرادی (96 کیلوگرم)، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی (102 کیلوگرم)، علی هاشمی، کیا قدمی (109 کیلوگرم) و علی داودی (109+ کیلوگرم) را به اردو دعوت نموده که البته کیانوش رستمی با وجود دعوت از سوی کادر فنی، بازهم با توجه به خصوصیات و تصمیمات شخصی و همیشگی خود در اردو حضور نیافت!

منبع: خبرگزاری مهر

به "انجام رکوردگیری اردونشینان وزنه برداری قبل از شروع لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام رکوردگیری اردونشینان وزنه برداری قبل از شروع لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید