افتتاح سریع ترین زیپ لاین دنیا در شمال ولز

به گزارش هاست لینوکس، این هفته، خبری خوش برای کسانی منتشر شد که دوست دارند خود را از سیمی آویزان نمایند و با سرعت 125 مایل در ساعت به پایین پرت نمایند.

افتتاح سریع ترین زیپ لاین دنیا در شمال ولز

Zip World در شمال ولز، به تازگی از زیپ لاین نو خود به نام Velocity 2 رونمایی کرد. سرعت خط نو، 25 مایل بر ساعت بیشتر از خط اصلی است و در سال 2013 به عنوان سریع ترین زیپ لاین دنیا معرفی گردید.

به خاطر شیب تند این خط که در حال حاضر 20 درجه است، بازدیدنمایندگان طی 10 ثانیه از سرعت 0 به 60 مایل در ساعت و در نهایت، به حداکثر سرعت 125 مایل در ساعت می رسند؛ این سرعت برابر با سرعت قانونی قطارهای استاندارد در انگلستان و 5 مایل در ساعت سریع تر از اسکی است.

Zip World، ظرفیت زیپ لاین را هم دو برابر نموده است، به این معنی که چهار نفر می توانند به طور همزمان از پرواز لذت ببرند.

شان تیلور، یکی از بنیانگذاران Zip World، می گوید:

Velocity 2 سریع ترین زیپ لاین در دنیا است که در شمال ولز، مرکز ماجراجویی اروپا، واقع شده است.

ما در حال تجربه فناوری سفارشی نوی هستیم که به وسیله تیم دنیای ما برای افزایش سرعت، راحتی دسترسی و آسایش برای سواران و تماشاگران، به طور یکسان، پیشرفته است.

مجموعه تفریحی Zip World در قلعه Penrhyn در شمال ولز و در فاصله هفت مایلی از جنوب بنگور واقع شده است. سواران زیپ لاین در ارتفاع 150 متری از سطح دریا پرواز می نمایند و در روزهایی که هوا صاف باشد، مناظری از اسنودونیا، انجلسی و جزیره مان را خواهند دید.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph

به "افتتاح سریع ترین زیپ لاین دنیا در شمال ولز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سریع ترین زیپ لاین دنیا در شمال ولز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید