آغاز کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ـ پیشوا از 5 فروردین

به گزارش هاست لینوکس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-قرچک و پیشوا گفت: کلاس های غیرحضوری این واحد دانشگاهی از 5 فروردین آغاز می شود.

آغاز کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ـ پیشوا از 5 فروردین

حامد زارعی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری هاست لینوکس بر تأکید بر ضرورت همبستگی و همراهی با سایر فعالان پیشگام برای مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: به دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، هدایت های مستمر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، تلاش های بی وقفه متولیان آموزش، حوزه فناوری اطلاعات و واحد الکترونیکی به عنوان پشتیبان، بستر و زیرساخت های لازم آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

وی، آماده کردن بستر مناسب و امکان اجرای آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک را توفیقی ارزشمند برشمرد و گفت: به مدد الهی و با تکیه بر اندیشه و اهتمام اعضای ستاد آموزش مجازی و استادان، تهدید پیش آمده را به فرصت تبدیل کرده و در اجرای این فرآیند با تقویت روحیه و انگیزه دانشجویان سربلند بیرون خواهیم آمد.

ضرورت نظارت دقیق بر فرایند اجرای مطلوب کلاس های مجازی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-قرچک و پیشوا ادامه داد: با توجه به عدم تشکیل کلاس های آموزشی به صورت حضوری و جبران تعطیلات اسفندماه، کلاس های آموزش مجازی واحد ورامین در سال جدید از 5 فروردین آغاز شده، حضور و غیاب استادان و دانشجویان به صورت آنلاین از طریق سامانه مذکور ثبت خواهد شد و تنها در تعطیلات رسمی کشور، کلاس ها تشکیل نمی شود.

زارعی بر ضرورت نظارت دقیق بر فرایند اجرای مطلوب و منظم کلاس ها تأکید کرد و افزود: روزانه مدیران گروه های آموزشی گزارش فرایند برگزاری کلاس ها را جمع بندی و به ستاد آموزش مجازی واحد ورامین ارائه خواهند کرد و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حقی از دانشجویان ضایع شود.

وی ابراز امیدواری کرد که مسلماً با همکاری، مشارکت و رعایت هشدارهای بهداشتی به زودی از این شرایط حساس و ویژه عبور کنیم.

انتهای پیام/4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "آغاز کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ـ پیشوا از 5 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ـ پیشوا از 5 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید