آغاز برگزاری آزمون های آزمایشی مجازی دانشجویان علمی کاربردی

به گزارش هاست لینوکس، مانور آزمون های متمرکز نیم سال دوم تحصیلی 99-98 دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت غیرحضوری(برخط) آغاز شد و تا اول مرداد ادامه دارد.

آغاز برگزاری آزمون های آزمایشی مجازی دانشجویان علمی کاربردی

به گزارش هاست لینوکس، دکتر محسن محمدزاده ضمن بیان این مطلب از شروع برگزاری مانور اجباری آزمون متمرکز پایان نیم سال دوم 99-98 به صورت غیرحضوری (برخط) در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به شروع آزمون های متمرکز دانشجویان، مانور آزمایشی این آزمون ها به منظور آشنایی دانشجویان با سامانه و نیز تایید اطلاعات از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 30 تیر ماه سال جاری شروع شد و تا ساعت 24 روز چهارشنبه اول مرداد ادامه دارد.

وی در ادامه شرح داد: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی باید برای تایید مشخصات فردی و آزمونی خود با ورود به سامانه https://examuast.ir در این مانور آزمون شرکت کنند.

دکتر محمدزاده گفت: تا به امروز حدود 86 هزار دانشجو (57 درصد دانشجویان) در مانور فوق شرکت کرده اند که انتظار می رود تا پایان روز چهارشنبه مابقی دانشجویان نیز به سامانه مربوط وارد و نسبت به تایید اطلاعات فردی و آزمونی و شرکت در نظرسنجی اقدام کنند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطر نشان کرد: صرفا دانشجویان مشمول آزمون متمرکز باید در مانور فوق شرکت کنند همچنین در صورت عدم شرکت این دسته از دانشجویان در مانور، امکان شرکت در امتحانات متمرکز برای آنها فراهم نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، آزمون های متمرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاریخ 11 تا 17مردادماه سال جاری برگزار می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آغاز برگزاری آزمون های آزمایشی مجازی دانشجویان علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز برگزاری آزمون های آزمایشی مجازی دانشجویان علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید